philippa starck Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Hva er dine favoritt-accessories? Hva løfter deres antrekk fra grått til classy? Er det sko? Smykker? Hårpynt? Solbriller? Bare lurer...
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Det kan vel knapt klassifiseres som accessoriarer, men hos meg er det vesker. Jeg har veskedilla de-lux, og vesken jeg bruker er alltid gjennomtenkt! :D Ellers må det bli smykker og belter.
Gjest lmari Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Skjerf for min del. Ikke sånne bamseskjerf som er i skjortehalsen, men store skjerf knyttet i "Mette-Marit-knute" eller smalere skjerf knytt med endene nedover brystet. Og så øredobber, synes jeg. En enkel svart topp med olabukse kan løftes med tøffe sølv ringer, feks. Og sko. Blir classy med en gang man får på seg høyhæla, synes jeg.
Arwen Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Og så øredobber, synes jeg. En enkel svart topp med olabukse kan løftes med tøffe sølv ringer, feks. Og sko. Blir classy med en gang man får på seg høyhæla, synes jeg. skriver under på dette :D
Felicia Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Jeg bruker vesker og sko. Kjøper gjerne enkle klær som kan "brukes til alt" og varierer med sko og vesker. Men min favoritt accessorie er et par briller fra Iceberg som jeg kjøpte i Roma for 3 år siden, sorte "kjendisbriller" som gir skygge for solen og er fantastiske som pynt i håret. 8)
Søtpotita Skrevet 10. januar 2004 #6 Skrevet 10. januar 2004 bukselenker, belter, smykker, ørepynt, hårklemmer og vesker.... vel egentlig ALT!!
Gjest Adessón Skrevet 11. januar 2004 #8 Skrevet 11. januar 2004 Jeg er ikke en storforbruker av accsessoirer, men jeg har et lyst finheklet sjal jeg bruker til det meste. Også utenpå ytterjakker. Jeg er glad i sjalet mitt :D Unngår å bruke mye accessoirer da jeg ofte synes de er i veien.
Arkana Skrevet 24. januar 2004 #10 Skrevet 24. januar 2004 Unngår å bruke mye accessoirer da jeg ofte synes de er i veien. Helt enig. Og jeg synes ofte det blir veldig overdrevet med digre skjerf, enorme belter, dingeldangel-smykker osv. Det enkle er ofte det beste. :blunke:
Malou Skrevet 24. januar 2004 #11 Skrevet 24. januar 2004 I vinterhalvåret er skjerf og sjal uten tvil mitt favoritt accessoire. Har etterhvert oppbygget med et solid lager i forskjellige farger og fasonger. Hvis det er kaldt bruker jeg de ofte inne også. Ellers har jeg også fått mer og mer sansen for forskjellige armbånd som accessoire, og tildels øredobber, vesker og sko. Jennifer
Orthia Skrevet 24. januar 2004 #12 Skrevet 24. januar 2004 Vesker? Yepp Sko? Klart. Solbriller? Å ja! Smykker? Mmm.. Belter? Jo da Er rimelig velutstyrt, og bruker det meste. Men ikke alt på en gang, da...
Gjest Paff Skrevet 24. januar 2004 #15 Skrevet 24. januar 2004 Umulig å velge... det jeg uansett er opptatt av er at alt matcher! VESKER SKO/STØVLETTER SKJERF/SJAL ØREDOBBER/ARMBÅND/RINGER/SMYKKER KLOKKER
Nigella Skrevet 24. januar 2004 #16 Skrevet 24. januar 2004 Skotøy Smykker Skjerf OG HANSKER! Belter Vesker Hårpynt Har ikke spesielt mye stæsj, og bruker bare litt i gangen. (Less is more)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. januar 2004 #18 Skrevet 26. januar 2004 Belter,vesker,skjerf og smykker.
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #19 Skrevet 26. januar 2004 Vesker, smykker/armbånd/ringer, sjal, sko.... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå