eriksk Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei! Har ei venninne som fortale at hun kjøpte seg flytende betakaroten i fjor. Noen her som har hørt om det, og vet hvor jeg kan få kjøpt det?
Gjest Tekola Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Et tips: Ikke bruk det! Fant ikke igjen innlegget nå, men bloggeren Julia Nyland Ørsahl har tidligere skrevet om hvordan hun blant annet fikk en stor pigmentflekk på leggen som resultat av betakarotenbruk.
challenger Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Et tips: Ikke bruk det! Fant ikke igjen innlegget nå, men bloggeren Julia Nyland Ørsahl har tidligere skrevet om hvordan hun blant annet fikk en stor pigmentflekk på leggen som resultat av betakarotenbruk. Hos meg hadde betakaroten motsatt virkning, mine pigmentflekker forsvant etter jeg begynte å bruke beta:) Men jeg bruker de i pilleform, ikke flytende(det har jeg forøvrig aldri hørt om heller:s).
hekta Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 http://www.iherb.com/Now-Foods-Natural-Beta-Carotene-25-000-IU-180-Softgels/699?at=0
eriksk Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2012 Et tips: Ikke bruk det! Fant ikke igjen innlegget nå, men bloggeren Julia Nyland Ørsahl har tidligere skrevet om hvordan hun blant annet fikk en stor pigmentflekk på leggen som resultat av betakarotenbruk. Har ikke det mer med å gjøre at hun gikk på melanotan (barbie-dop)? Hun har flere ganger skrevet at hun fikk pigmentflekker av melanotanen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå