Gå til innhold

Pyour Synergy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Pyour Synergy idag er det noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men regner med du får diare (mister dermed et par kilo vann) og kviser, også går du over til vanlig igjen. Er som regel det som skjer på rensekurer.

Skrevet

Hva er det for noe?

Gjest scorpius
Skrevet

Tror det er en kur som renser magen og tarmsystemet.

Hvis poenget med å ta denne kuren er å gå ned i vekt, så er det lite hensiktsmessig.

Men hvis man derimot gjør det for å rense opp, så er det jo greit :)

Skrevet

Jeg har aldri prøvd dette før, får man andre ubehag enn diare da? Vet ikke om jeg tør å ta den nå jeg :redd:

Skrevet

Tror det er en kur som renser magen og tarmsystemet.

Hvis poenget med å ta denne kuren er å gå ned i vekt, så er det lite hensiktsmessig.

Men hvis man derimot gjør det for å rense opp, så er det jo greit :)

Kroppen renser seg selv helt utmerket hele tida. Det fins ingen giftstoffer som kroppen ikke klarer å kvitte seg med (f. eks. dioksiner) som den plutselig klarer å kvitte seg med via en "rensekur".

Hvis man stadig forer kroppen med drittmat, alkohol, kaffe etc. er det klart at den aldri kommer på topp. Hvis man så kjører en kur der man kutter ut alt dette og spiser sunn mat er det klart at man kjenner seg bedre, men det er ikke fordi kuren renser kroppen, det er fordi kroppen endelig får sjansen til å fungerer naturlig.

Alle "rensekurer" er bortkasta. Å spise sunn mat og trene regelmessig er derimot ikke bortkasta.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...