HjerterEss Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei! Jeg skal holde et utdrikningslag til sommeren, og lurer på om noen vet om det er noen steder i Bergen som arrangerer drinkkurs for slike ting? noen som har erfaring? Jeg tar også hjertelig imot tips til sprell og aktiviteter å gjøre Jeg tenker å kjøre en skikkelig jentedag, siden bruden ofte omgås med bare gutter og guttepreik. Tips til noe som ikke er så altfor dyrt?
Betty2 Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 (endret) litt utradisjonell dette forslaget, men meld deg inn i groupen og lets deal, her får du tilbud på alt fra mat til skjønnhet og pleie, til ting og tang. (eks mani/pedikyr til 60% avslag) mann kan som oftest kjøpe en kupon til seg selv, og kjøpe så mangen mann vil i gave. (dette forutsetter at de andre på laget, har betalt på forskudd) På linken under, er det noen forslag til ting å gjøre, fra billig til dyrt. (ikke alle kategorier er utfylt) http://www.utdrikningslaget.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=89&Itemid=91 Endret 24. februar 2012 av Betty2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå