Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som overskriften sier, hva er planene deres for kvelden?

Selv har jeg ingen spesielle planer. Tenker å gå på butikken snart og finne noe godt jeg kan lage til sen middag og se på tv og kanskje en film. Utenom den tiden jeg henger på KG :)

:popcorn:

Endret av Linber
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som overskriften sier, hva er planene deres for kvelden?

Selv har jeg ingen spesielle planer. Tenker å gå på butikken snart og finne noe godt jeg kan lage til sen middag og se på tv og kanskje en film. Utenom den tiden jeg henger på KG :)

:popcorn:

Glemte at jeg har en skypedate med verdens hærligste kjæreste da :)

Skrevet

Skrive ferdig semesteroppgaven min. Sukk!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

evig krangling. 10 dager igjen.. kan ikke vente til å komme meg bort herfra. jeg er visst en djevel fra en annen verden.. begynner snart å le :fnise:

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Sitte og se på chuck, og gå fra hovseter til Oslo s... Det er det jeg har gjort i dag

Skrevet

evig krangling. 10 dager igjen.. kan ikke vente til å komme meg bort herfra. jeg er visst en djevel fra en annen verden.. begynner snart å le :fnise:

?

Krangling med samboer/snart eks-samboer? Så bra at du snart er borte derfra hvis det er tilfelle slik jeg forstod innlegget ditt som.. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Filmkveld med tvillingsøs :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Skal til en venninne på middag! :kose:

• Liker 2
Skrevet

Her blir det en solo-kveld med surfing på nettet og oppdatering på tv-serie fronten :) Også skal jeg skype med kjæresten utpå kvelden en gang :rodmer:

Skrevet

Gå tur med hunden i drittværet, dusje og sitte å kose meg med The Voice :jepp:

Gjest Tirkes
Skrevet

Sitte barnevakt for nieser og nevøer. Med leggeansvar. Hvilket betyr - sein leggetid og masse sukker. Hevn for at de lempet ungene på meg når jeg var fyllesyk en søndagsmorgen.

>.<

• Liker 2
Gjest Guilty
Skrevet

Det blir god middag hos foreldrene mine og så skal jeg slappe av. Utrolig deilig med en rolig fredag :)

Skrevet

Jeg har nettopp satt meg ned i sofaen med et glass rødvin og musikk. NYT! Deilig at det er helg, sliten i dag, så det skal bli godt med noen dager fri fra alt jobb mas.

:biggrin:

Skrevet

Har akkurat spist middag, Raclet for to, skal se på The Voice, følge KG med et halvt øye og slappe av etter en strevsom uke på jobben.

(Så skal jeg prøve å ikke bekymre meg over hva som skjer i livet til Nuppdupp, men kommer til å tenke veldig på henne) :klemmer:

Skrevet

Skal til en venninne på middag! :kose:

Så hyggelig da! :klemmer:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Har akkurat spist middag, Raclet for to, skal se på The Voice, følge KG med et halvt øye og slappe av etter en strevsom uke på jobben.

(Så skal jeg prøve å ikke bekymre meg over hva som skjer i livet til Nuppdupp, men kommer til å tenke veldig på henne) :klemmer:

vil ikke snakke om det. men du må ikke bekymre deg. er ok nå :)

i morgen skal jeg :skaal: :skaal: :skaal: :skaal: med ei venninne i hjembyen min. gruer meg til reisa. er møkkalei av reising nå. på søndag skal jeg innom graven til pappa, så til min mor for å finne ut hvor vi skal gravlegge voffen. siden hun har en stor tomt blir det der :) så hjem igjen når formen er ok og alt er ordnet :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

vil ikke snakke om det. men du må ikke bekymre deg. er ok nå :)

i morgen skal jeg :skaal: :skaal: :skaal: :skaal: med ei venninne i hjembyen min. gruer meg til reisa. er møkkalei av reising nå. på søndag skal jeg innom graven til pappa, så til min mor for å finne ut hvor vi skal gravlegge voffen. siden hun har en stor tomt blir det der :) så hjem igjen når formen er ok og alt er ordnet :gjeiper:

:5::)

Skrevet

Det ble :skaal: :skaal: :skaal: på meg og noen venner i går. Litt for mye whiskey kjenner jeg idag :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...