Gå til innhold

sex med ex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvis du setter deg ned en kveld, så snur du litt på flisa. Så spør du deg selv om du vil at din nye kjæreste skal holde på sånn med sin ex. Det tror jeg faktisk ikke du ville ha godtatt. Sånn utenom det, så kan jeg ikke fordra utroskap. Skjerp deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

svar til coda - en liten avsporing

håper dere greier å få et godt sexliv - at din mann tar hensyn til deg.... på den annen side, du aner jo ikke hva du går glipp av.

jeg hadde aldri turt å gifte meg med en jeg ikke ante hvordan var i senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet forsåvidt den reaksjonen. Ønsker ikke å diskutere hvorfor og hvordan her, det har ingenting med dette temaet å gjøre. Ta det gjerne opp et annet sted.

Det kan godt være at jeg ikke vet hva jeg går glipp av, og jeg venter at mitt liv blir beriket av sex. På den andre siden kan det være at jeg kanskje har blitt spart for noen bekymringer...icon_smile.gif

Poenget mitt er at jeg har et lykkelig liv likevel! Kanskje det er lett å avfeie meg med at jeg ikke vet hva jeg snakker om, at jeg som har et godt liv ikke bør blande meg opp i andres.

Men av ren nysgjerrighet spør jeg likevel: Livet til en del av dere blir altså så mye bedre av sex; uansett på hvilke vilkår og med hvem?

(Ser jo forsåvidt at mange reagerer sterkt på akkurat dette konkrete tilfellet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes det er kjempeflott av deg jeg coda, og skulle ønske jeg hadde ventet selv også. Selvsagt er det en viss risiko for at sex-livet ikke vil fungere, men allikevel er man da nødt til å jobbe sammen for å få det til. Og det tror kan være kjempebra i et forhold!

Klapp på skulderen til deg, med all respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

(Selv om avsporingen nå begynner å bli komplett...beklager)1212[ Dette Innlegg er endret av: coda den 2002-06-07 13:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym som startet tråden!

Du kan ikke forvente å få mye støtte her hos oss. Tror ikke det er så mange oppegående personer som støtter utroskap! Skjønner ikke hvorfor du skriver innlegget her inne og blir sur for tilbakemeldingene du får...

Jeg er sjokkert over holdningen din. Tenker på samme måte som Lasse og de andre som lurer på hvordan det hadde vært hvis din nåværende partner hadde vært notorisk utro mot deg... Hvordan hadde du tatt det?

Du sier at ingen har vondt av det de ikke vet, det er mulig det, men hvordan kan du være sikker på at din eller din x's partner ikke finner dette ut? Hvis dere har sex hjemme hos hverandre kan man jo ikke garantere at partneren kommer hjem før tiden pga sykdom e.l.

Jeg syntes det du og din ex holder på med er forkastelig og jeg håper at noe av det vi skriver her inne til deg når frem og du revurderer det du og ex holder på med.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...