Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har skjønt så er det ikke bare kvinner her, så jeg lurer da på hva menn gjør her?

Har ikke dere egne forum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver først og fremst og sender slibrige PM til tilfeldige damer, har du noe i mot det?

• Liker 11
Skrevet

Det har jeg også lurt på. De blir flere og alt som har med seksualitet er veldig populært. Tror det er ganske mange unge gutter her inne nå.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem med det altså. Synes det er fint å ha menn her også, og det er jo fint å høre meninger fra det motsatte kjønn.

Det er ikke alltid vi kvinner vet best :)

• Liker 1
Gjest UngKalven
Skrevet

Forsøker og se kvinnelige perspektiver på ting antar jeg. Jeg lærer mer av å være på et forum med folk som er mer ulike, enn bare med folk som er veldig like.

• Liker 4
Skrevet

De søker vel råd om kvinner de er sammen med, og hvor er det da best å søke råd, nettopp KG, der kvinner vet best :gjeiper:

Skrevet

Det hele begynte med at jeg googlet hvor lenge koteletter skulle steke.

Kom den gang over flere interessante tråder her inne og fikk illusjonen av at det var et og annet klokt hode her inne.

Meldte meg for å skape meg en identitet her inne etter å ha vært "gjest" en periode.

Har lest mye interessant, fått en bedre innsikt i kvinnenes tankegang og ikke minst skaffet meg flere ny bekjente.

Takk.

• Liker 4
Skrevet

Prøver å forklare kvinner litt om hvordan mannfolk funker :smoke: hehe

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vil tippe flesteparten av dem, i hvertfall de verste tullingene er her for å ventilere. Jeg tipper de ikke tør (og heldigvis, får man vel si) å si slike ting i virkeligheten, og antageligvis har de ikke så mange å snakke med, så da blir det et nettforum som må ta imot all dritten de brenner inne med.

De virker så fylt til randen av bitterhet og frustrasjon at det virker som de forsøker å spre mest mulig negativt tullball rundt på forumet her i et forsøk på å provosere kvinner og dermed kanskje føle seg litt bedre selv. De har aldri noe positivt å si om kvinner, og virker så mannsjåvinistiske og generelt gjennomført negative at det umulig kan være noen mer konstruktiv grunn til at de er her.

De mer oppegående virker bare som er her for å delta i diskusjoner på lik linje med kvinnene som er her. Ihvertfall er deres innlegg stort sett saklige og modne, imotsetning til hva som kan sies om den andre gruppen menn som er her inne. :)

Det diskuteres jo mye her inne som er av interesser for både kvinner og menn. Strengt talt er det relativt lite her som ikke på en eller annen måte relaterer til også menn og menns interesser (som jo er like varierte som kvinners). Forhold, trening, kosthold, barn/familie, økonomi, mat, reiser, seksualitet osv osv, er jo like aktuelt for menn som det er for kvinner.

Endret av Bond
  • Liker 15
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Prøver å forklare kvinner litt om hvordan mannfolk funker :smoke: hehe

Det er vel heller motsatt, vel? At dere prøver å lære oss hvordan kvinner funker?

• Liker 12
Skrevet

Hva jeg gjør her? Prøver å lære av andres feil så jeg ikke trenger å gjøre alle selv.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vil tippe flesteparten av dem, i hvertfall de verste tullingene er her for å ventilere. Jeg tipper de ikke tør (og heldigvis, får man vel si) å si slike ting i virkeligheten, og antageligvis har de ikke så mange å snakke med, så da blir det et nettforum som må ta imot all dritten de brenner inne med.

De virker så fylt til randen av bitterhet og frustrasjon at det virker som de forsøker å spre mest mulig negativt tullball rundt på forumet her i et forsøk på å provosere kvinner og dermed kanskje føle seg litt bedre selv. De har aldri noe positivt å si om kvinner, og virker så mannsjåvinistiske og generelt gjennomført negative at det umulig kan være noen mer konstruktiv grunn til at de er her.

De mer oppegående virker bare som er her for å delta i diskusjoner på lik linje med kvinnene som er her. Ihvertfall er deres innlegg stort sett saklige og modne, imotsetning til hva som kan sies om den andre gruppen menn som er her inne. :)

Det diskuteres jo mye her inne som er av interesser for både kvinner og menn. Strengt talt er det relativt lite her som ikke på en eller annen måte relaterer til også menn og menns interesser (som jo er like varierte som kvinners). Forhold, trening, kosthold, barn/familie, økonomi, mat, reiser, seksualitet osv osv, er jo like aktuelt for menn som det er for kvinner.

Og så lenge gikk det før mennene mistet ordet, akkurat som i virkeligheten :fnise:

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest UngKalven
Skrevet (endret)

Denne tråden blir lang!

Endret av Bond
  • Liker 5
Skrevet

Det er vel heller motsatt, vel? At dere prøver å lære oss hvordan kvinner funker?

Tja, det hender vel at jeg tar med litt om det også når behovet synes som størst :ler:

Skrevet

Jeg synes nå i grunnen at det blir feil å sette spørsmålstegn ved motivasjonen til enkeltbrukere i en slik tråd uten at de er her selv, jeg da.

Skrevet

Hva jeg gjør her? Prøver å lære av andres feil så jeg ikke trenger å gjøre alle selv.

Smart er du! :tommelopp:

Skrevet (endret)

Og så lenge gikk det før mennene mistet ordet, akkurat som i virkeligheten :fnise: .

Det er nok ikke alle menn her som er like ærlige om sine hensikter her inne. F.eks. tviler jeg på at den første gruppen jeg trakk frem frivillig innrømmer at de har behov for ventilering overhodet.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke alle menn her som er like ærlige om sine hensikter her inne. F.eks. tviler jeg på at den første gruppen jeg trakk frem frivillig innrømmer at de har behov for ventilering overhodet.

Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg først surret meg inn her i ren frustrasjon. Og ja, pga et damemenneske selvfølgelig.

På den annen side er det jaggu ganske artig å kunne kalle en spade for en spade også :smoke: hehe

Uten å måtte tenke altfor mye på å ikke tråkke på såre tær hele tiden!

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg først surret meg inn her i ren frustrasjon. Og ja, pga et damemenneske selvfølgelig.

På den annen side er det jaggu ganske artig å kunne kalle en spade for en spade også :smoke: hehe

Uten å måtte tenke altfor mye på å ikke tråkke på såre tær hele tiden!

Trodde du var lykkelig gift med den ultimate partneren(døv) jeg??

På grunn av profilbildet ditt altså...

Det er tydelig at du aldri er redd for å tråkke på tær, men vi trenger sånne som deg også, hvordan skulle det ellers bli krig..? :)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...