Gå til innhold

ETTERLYSNING!!

Katrinemor

Anbefalte innlegg

Jeg skal jo gifte meg til sommern neste år og jeg bor i Trondheim. Og jeg har letet desperat etter transport til bryllup, men ingen å finne.

Da lurer jeg på om det er noen av Dere der ute som vet av noen i Trondheim som har utleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man finner det meste på internett og på telefonkatalogen finner man også det meste -- siden det er bryllup vil du vel kanskje ankomme i stil så hva med denne ?

Hehe..men jeg skrev litt feil først og fikk opp denne :hoho: Men det HADDE jo vært artig å ankommet i kran da :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limousin Servise - Malvik

Apex Express Carrier AS - Trondheim

Disse står oppført under "Limousinutleie" i de gule sidene. Slå opp der, eller søk på nettet

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt inn annonse i avisen og søkt etter en sjåfør med bil! Det er utrolig mange privatpersoner der ute som har råflotte biler (både eldre biler og limousiner)....og som ikke koster flesk å leie:wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo gifte meg til sommern neste år.... Og jeg har lett desperat etter transport til bryllup

Hvis du skal gifte deg neste år har det jo ikke akkurat bråhast med å finne bil da.... :ler:

*Tex mimrer rundt seg selv på denne tiden ifjor*

Slapp av jente, du har plenty av tid!!

Kos deg med dette istedet for å stresse, da blir det myyye morsommere!

Og husk- alt ordner seg for snille jenter!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal gifte deg neste år har det jo ikke akkurat bråhast med å finne bil da.... :ler:

*Tex mimrer rundt seg selv på denne tiden ifjor*

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg oppfattet det som om det var I ÅR hun skulle gifte seg jeg

*leser innlegget på nytt*

Men nå ser jeg jo at jeg tol feil :wink:

Lykke til med den videre planleggingen - du har nok ikke dårlig tid, nei - men NYT det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bråhast med å finne meg transport til bryllupet jeg, har kjempe god tid, men det er slik at mine foreldre og svigers kommer ikveld for å diskutere hva de er villige til å være med å betale. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle ringe litt rundt å høre hva prisene ligger på så jeg har et sånn ca budsjett å gå etter. Ellers så tar jeg alt med ruskende ro og storkoser meg med forberedelsene.

Takk for alle svar hittil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk broren min til å kjøre oss i pappas nye BMW - billig og bra.

Har dere budsjett til å leie bil er jo det moro, men ellers har dere sikkert venner/bekjentemed kule/fin bil som mer enn gjerne stiller opp for dere den dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex tusen takk for hjelpen. Jeg har en del ringerunder å ta for meg ser jeg. Men det er bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...