penelope Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Heisan, Mange erfarne hårfargedamer her, regner jeg med. Jeg er en såkalt varm vår, som helt klart er finest med varme farger på klærne. Den naturlige hårfargen min er imidlertid veldig kald, lys brun, (tidligere var jeg nok kommunefarget, men er blitt litt mørkere med årene). Så hvilken hårfarge bør det velges? Jeg har foreløpig bare stripet håret med helt nøytrale striper (5.0). Prøvde en gang med 5.3 (gylne undertoner), men syntes det ble veldig kunstig/rart. Formålet er å dempe de grå... Kanskje gå enda lenger enn å stripe.. Glansvask/ minicolorasjon? Men etterveksten da? Hører gjerne andres gode og dårlige erfaringer.
Minya Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Vil du gå mørkere enn du er, kan kastanjebrun være en ting for deg. Evt over på rødfarger, mahogny feks. Prøv deg frem med varme farger, sjokoladebrun, mokka eller noe sånt? Selv er jeg en vinter og har kommunebrunt hår, men farger svart. Jeg ser mindre blek ut med svart enn med min egen hårfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå