Seroquel Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Har hatt en økt med zumba og en TUNG styrketrenings økt med frie vekter. SÅ: 1 banan, 1 appelsin, 1 skyr og en scoop proteinpulver kjørt i blender til smoothie?
Tullepia Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Har hatt en økt med zumba og en TUNG styrketrenings økt med frie vekter. SÅ: 1 banan, 1 appelsin, 1 skyr og en scoop proteinpulver kjørt i blender til smoothie? Det spørs jo hva som er målet ditt med treningen og hvor ofte og hvor hardt du ellers trener. Trener du tre ganger i uka med det mål å bli strammere og i bedre form, og ellers spiser sunt, så høres dette altfor mye ut. Det er jo i utgangspunktet veldig mye proteiner i skyren, så jeg mener du fint kan droppe pulveret - med mindre målet er å gå opp i vekt.
Seroquel Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2012 Det spørs jo hva som er målet ditt med treningen og hvor ofte og hvor hardt du ellers trener. Trener du tre ganger i uka med det mål å bli strammere og i bedre form, og ellers spiser sunt, så høres dette altfor mye ut. Det er jo i utgangspunktet veldig mye proteiner i skyren, så jeg mener du fint kan droppe pulveret - med mindre målet er å gå opp i vekt. Målet er å bygge muskler, men også å gå ned i vekt Klarte ikke få i meg frokost før treningen i dag, så det ble frokost OG lunch Sikkert ikke så bra, men :/ Jeg trener kondisjon 5-6 ganger i uken og tung helkropps-program-styrke 3 ganger i uka Smoothien var uansett veldig god! :D Takk for svar :D får enten kutte ut skyren eller pulveret neste gang da
Tullepia Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Målet er å bygge muskler, men også å gå ned i vekt Klarte ikke få i meg frokost før treningen i dag, så det ble frokost OG lunch Sikkert ikke så bra, men :/ Jeg trener kondisjon 5-6 ganger i uken og tung helkropps-program-styrke 3 ganger i uka Smoothien var uansett veldig god! :D Takk for svar :D får enten kutte ut skyren eller pulveret neste gang da Det høres jo ut som om du trener en god del. Hvis målet er å bygge muskler kan du jo se om proteinpulveret hjelper, men i første omgang skal du spise ordentlig mat. Jeg blir litt i tvil når jeg ser at du kaller dette en frokost-lunsj. Var dette virkelig hele lunsjen din? Det er i så tilfelle alt for lite - proteinpulver inkludert!
Seroquel Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 Det høres jo ut som om du trener en god del. Hvis målet er å bygge muskler kan du jo se om proteinpulveret hjelper, men i første omgang skal du spise ordentlig mat. Jeg blir litt i tvil når jeg ser at du kaller dette en frokost-lunsj. Var dette virkelig hele lunsjen din? Det er i så tilfelle alt for lite - proteinpulver inkludert! Spiser det jeg mener er ordentlig mat: rent kjøtt, grønnsaker, ikke sukker,brus osv. Holder karbene til et minimum,men jeg får nok ikke i meg nok proteiner via maten desverre Det ble to brødskiver også til lunch Pleier vanligvis å spise "skikkelig", men i dag var matlysten helt på bunn! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå