Lillah Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Startet med Clearblue Eggløsningstester i går, og i går var den negativ, mens i dag var den positiv.. Hvor lenge etter en positiv test er man fruktbar? Er det snakk om et par timer eller dager..? Og nå som jeg kun brukte to pinner denne gangen (ser liksom ikke noe poeng i å fortsette å tisse på de, i og med at jeg fikk en positiv en idag). Kan jeg da teste med de resterende 5 pinnene neste mnd?
Frøken Vims Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Startet med Clearblue Eggløsningstester i går, og i går var den negativ, mens i dag var den positiv.. Hvor lenge etter en positiv test er man fruktbar? Er det snakk om et par timer eller dager..? Og nå som jeg kun brukte to pinner denne gangen (ser liksom ikke noe poeng i å fortsette å tisse på de, i og med at jeg fikk en positiv en idag). Kan jeg da teste med de resterende 5 pinnene neste mnd? Jeg har lest at eggløsning kommer innen 48 timer etter positiv el-test. Jeg har også kommet over mer spesifikk info, feks på pernille.info, som sier at el kommer 12-36 timer etter positiv test. Med andre ord, du har el snart
Athene Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Eggløsning skjer 12-36 etter sist positive test - enkelte opplever positiv test i 2-3 dager, fordi de har en lang, slak LH kurve. Selv får jeg positiv test ca 12 timer før eggløsning, jeg har kort og høy LH kurve. Du kan selvfølgelig spare resten av testene til neste måned. Og det er bare å hoppe til sengs allerede i kveld, og om to dager for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå