Gjest Tristessa Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 En litt søt/patetisk (stryk det som ikke passer) historie fra hverdagen: Jeg bestilte et Dermalogica Skin Kit til kjæreste (som ledd i femi-kjæresteprosjektet) for en liten tid siden, og i dag hadde han hentet pakken på posten. Men i samme sekund som alle dikkedariene kom til syne ble han litt motløs. "Her, Tristessa, forklar. Hva er dette egentlig. Hva i all verden lukter dette? Og denne, hva skal denne brukes til?" Det endte opp med at nå har alle produktene nummer etter rekkefølge, pent påtegnet av moi. Med litt sjokk og vantro spurte jeg om han virkelig ikke hadde peiling på dette. Neiheidu. "Hva forventer du av meg?" Og de sier at mannen er klar for kosmetikken. Ikke her - helt enda.
Gjest sexysadie Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Vel, nå er de produkter han skal bruke merket så da kan d da ikke gå galt?
Gjest Tristessa Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Forhåpentligvis ikke. Men med den fyren (som forøvrig kan alt fra å lage perfekt sukkerbrød til å sette opp reisverk), skulle ingenting egentlig forundre meg. Selektiv kunnskap?
Felicia Femina Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Kanskje når det går en liten stund så blir han "hekta"? Det gikk sånn med den tidligere kosmetikk-idioten min....
Samsara Skrevet 10. januar 2004 #5 Skrevet 10. januar 2004 Vel, jeg sliter med å få gemalen til å bruke ansiktskrem (Clarins) til og med, og aller helst dusjer han uten såpe enn å bruke den gode fra Biotherm.
Gjest Zalomine Skrevet 10. januar 2004 #6 Skrevet 10. januar 2004 Jeg er fornøyd dersom jeg får han til å ta på litt enkel fuktighetskrem jeg (har aldri investert i noe dyrere enn nivea, han bruker det ikke akkurat aktivt, men måtte få en med "guttelukt" om han skulle bruke noe i det hele tatt... Personlig kunne jeg også trenge pen numerering på det hele når det blir for mange produkter, så jeg skjønner ham godt jeg...
Gjest Jamila Skrevet 10. januar 2004 #7 Skrevet 10. januar 2004 Men helledussen, hvorfor skal vi presse noe på de som de ikke ønsker å gjøre? Min kjære har på eget initiativ begynt å bruke nivea rensegele. Bra for han! Om et år eller to begynner han sikkert med fuktighetskrem. La nå det være hans sak, jeg trenger da ikke bruke min tid til å bekymre meg over det.
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #8 Skrevet 10. januar 2004 Det er kjekt for menn å bruke fuktighetskrem. Men å pushe et helt rensesett på mannen min ville ikke falle meg inn.
Gjest Tristessa Skrevet 10. januar 2004 #9 Skrevet 10. januar 2004 Nei, det er vel ikke direkte presset på heller. Kjæresten ville ha noe til ansiktet og delegerte oppgaven med å finne noe til meg. Han ble bare litt overrasket ved synet av hvor mye smøreri jenter egentlig kan ha kontroll over...
Gjest Zalomine Skrevet 10. januar 2004 #10 Skrevet 10. januar 2004 Presse til noe han ikke vil, nei slett ikke. Men når han flasser av tørr hud, så anbefaler jeg litt fuktighet, han fikk med "guttelukt" og er fornøyd med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå