Envy Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har fått dilla! For tiden går det i Avicii, Skrillex og Deadmau5. Men er det noen som har noen tips til andre DJ'er i samme gata? Vil og må ha mer Forresten, er det noen som vet om noen BRA utesteder i Oslo som spiller trance? Noen her som skal på Tomorrowland i sommer forresten?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Du kan jo sjekke ut følgende: Naden Matt Darey Markus Schulz T4L Wellenrausch Thomas Datt Probspot Skysurfer Allure Maor Levi Above & Beyond Benya Tucandeo Ashley Wallbridge Christ Reece Armin van Buuren Ørjan Nilsen Daniel Kandi Masoud Ikke alle går nødvendigvis helt klart under genren 'Trance', men verdt en sjanse. Steder i Oslo er jeg ikke veldig bevandret på, men det kan være verdt å sjekke ut: Fugazi Jaeger The Villa The'Club Crystal Emil & Samuel La Belle Sole SOLiiS Ellers spiller jo AVICII live i Oslo Spektrum neste helg.
Envy Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2012 Du kan jo sjekke ut følgende: Naden Matt Darey Markus Schulz T4L Wellenrausch Thomas Datt Probspot Skysurfer Allure Maor Levi Above & Beyond Benya Tucandeo Ashley Wallbridge Christ Reece Armin van Buuren Ørjan Nilsen Daniel Kandi Masoud Ikke alle går nødvendigvis helt klart under genren 'Trance', men verdt en sjanse. Steder i Oslo er jeg ikke veldig bevandret på, men det kan være verdt å sjekke ut: Fugazi Jaeger The Villa The'Club Crystal Emil & Samuel La Belle Sole SOLiiS Ellers spiller jo AVICII live i Oslo Spektrum neste helg. Hoho, takk for masse tips! Fugazi har jeg faktisk hørt om, kanskje jeg skulle sjekket det ut Jeg vet Avicii spiller. Halve vennegjengen skal dit. Hadde man bare hatt penger Også er det vel utsolgt?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har fått dilla! For tiden går det i Avicii, Skrillex og Deadmau5. Men er det noen som har noen tips til andre DJ'er i samme gata? Vil og må ha mer Forresten, er det noen som vet om noen BRA utesteder i Oslo som spiller trance? Noen her som skal på Tomorrowland i sommer forresten? Er ikke dette egentlig dubstep? 1
Usikker23 Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har fått dilla! For tiden går det i Avicii, Skrillex og Deadmau5. Men er det noen som har noen tips til andre DJ'er i samme gata? Vil og må ha mer Forresten, er det noen som vet om noen BRA utesteder i Oslo som spiller trance? Noen her som skal på Tomorrowland i sommer forresten? Jeg skal Det er døds fett der! Har du vært der før?
Envy Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2012 Er ikke dette egentlig dubstep? Det er mye mulig. Jeg har som sagt ikke peil. Men jeg visste hvertfall hva jeg ville ha tips i samme gata som da! Jeg skal Det er døds fett der! Har du vært der før? Å, det høres så fett ut! Så på videoen fra i fjord, ser jo helt sykt ut! Har ikke vært der, men har veldig lyst til å dra i år. Er på vurderingsstadiet!
Usikker23 Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Å, det høres så fett ut! Så på videoen fra i fjord, ser jo helt sykt ut! Har ikke vært der, men har veldig lyst til å dra i år. Er på vurderingsstadiet! Jeg har vært to år på rad, dette blir nok tredje og siste, men det er ti ganger bedre enn det ser ut på alle videoene Endret 24. februar 2012 av Usikker23
karella Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Nero!! Sjekk ut albumet Welcome to Reality. "me and you" og "promises" er de store hitsene de har hatt det siste året
Gjest Herr Drue Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Du finner mye mer om du vet hvilke sjangere musikken faktisk kan plasseres under. All elektronisk musikk er ikke techno/trance. Særlig ikke det du nevner 1
Gjest Silvermist Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Sjekk ut Flux Pavillion, blant annet disse sangene: I can't stop Haunt you Digital Hold me close Fantastisk dub!
Gjest Silvermist Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Og Mt. Eden med Sierra Leone hvis du vil ha en rolig dubstep-låt.
Skylines Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Tiesto må jo nevnes. Spesielt Ten Seconds Before Sunrise, Elements of Life og Everything. Har du hørt Not Exactly av Deadmau5? Den har vært en fast sang på alle plater i bilen i tre år nå.
Gjest Silvermist Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Tiesto må jo nevnes. Spesielt Ten Seconds Before Sunrise, Elements of Life og Everything. Har du hørt Not Exactly av Deadmau5? Den har vært en fast sang på alle plater i bilen i tre år nå. Tiseto er fantastisk! Men fikk inntrykk av at det er dub hun vil ha, selv om overskriften sier trance.
Envy Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2012 Takk for alle massevis av tips folkens! Har ikke hørt not exactly av deadmau5, skal sjekkes ut Har også avklart at det blir Tomorrowland i sommer, så er i full gang med å pløye igjennom de som er på lineupen! :nigo:
-Jiinxs- Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 http://youtu.be/8wDSOhvP-GE http://youtu.be/coUtoDVVVzI Noen par som jeg liker. Det er vel trance/dance/dubstep mix elns. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå