AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hva slags syn har dere på at deres døtre og sønner har sex? Dattera mi på 17 har fått seg kjæreste, og jeg mistenker at de har sex. De er begge to veldig fornuftige. Likevel kjenner jeg at jeg på en måte blir lei meg når jeg tenker på det. Noen synspunkter?
Gjest a Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Hun er over den seksuelle lavalderen. Hvorfor blir du lei deg av det? 2
Gjest kittycat Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Helt greit at du spør. Men vær glad for at du ikkje trengte å bekymre deg for at hun er en 14-åring som virket ustabil og usikker. Du kan ikkje gjøre noe med det, det er ikkje riktig. Og ka skulle du i så fall gjort? Rart som mor sikkert, men plis ikkje la det gå utover jenten. Hon har jo ikkje gjort noe.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Ikke for å bekymre deg, men om datteren din på 17 har kjæreste er det nesten bombesikkert at de har sex. Hvis ikke hun er veldig kristen eller noe da. Jeg kjenner en del kristne ungdommer som vil vente.
Gjest Levitate Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 De er tenåringer. Hun er over 16. Hun har lov til å ha sex...
Gjest MorAase Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Hva slags syn har dere på at deres døtre og sønner har sex? Dattera mi på 17 har fått seg kjæreste, og jeg mistenker at de har sex. De er begge to veldig fornuftige. Likevel kjenner jeg at jeg på en måte blir lei meg når jeg tenker på det. Noen synspunkter? Forstår godt at du blir lei deg. Hvorfor skal en ung kvinne utsette seg selv for denne utidige aktiviteten?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Forstår godt at du blir lei deg. Hvorfor skal en ung kvinne utsette seg selv for denne utidige aktiviteten? Er du seriøs? 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Er du kristen? Hvis ikke, hvorfor bekymrer du deg over at de har det? Det er uansett ikke noe du kan gjøre noe med. Det er nok rart å tenke på at lille jenta er blitt voksen nok til å ha et sexliv, men sånn er verden.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg skjønner at det føles litt ubehagelig for deg å tenke på at din datter har sex, men så lenge hun er over den seksuelle lavalder har du "dessverre" ingen autoritet til å nekte henne det. Du kan selvfølgelig fortelle henne hva du synes, men det kommer neppe til å stoppe henne uansett...og den samtalen ville nok blitt mer ubehagelig enn selve tanken på at de har sex(hvis det er tilfellet). Tenåringer som ønsker å ha sex, har sex. Så du må nok bare godta det.
bohemic Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Forstår godt at du blir lei deg. Hvorfor skal en ung kvinne utsette seg selv for denne utidige aktiviteten? Du er barnløs du eller? Selvfølgelig har ungdom sex, man er naiv om man tror noe annet. Det at du blir lei deg skjønner jeg på ingen måte, hvorfor blir du lei deg for at datteren din har funnet seg en kjæreste hun har det bra med? Forhåpentligvis har de aller fleste sex, det er sunt for sjela og en orgasme er ikke vond. Det er helt naturlig, så at du blir lei deg syntes jeg er synd. At datteren din er som alle andre 17 åringer er ingenting å være lei seg over. Datteren din vokser opp, sånn er det bare 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har hatt null problemer med at tenåringingene mine har sex. Ikke en gang når det skjer under mitt tak. Info om sex og ikke minst kjenne etter hva som er greit for en og også ta hensyn til den andre har vi vært igjennom mange ganger før sex ble aktuelt.
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Forstår godt at du blir lei deg. Hvorfor skal en ung kvinne utsette seg selv for denne utidige aktiviteten? hjelpes.. Og hvorfor står det at du er kvinne?? Du har da tidligere stått frem som mann.
Gjest MorAase Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Du er barnløs du eller? Selvfølgelig har ungdom sex, man er naiv om man tror noe annet. Det at du blir lei deg skjønner jeg på ingen måte, hvorfor blir du lei deg for at datteren din har funnet seg en kjæreste hun har det bra med? Forhåpentligvis har de aller fleste sex, det er sunt for sjela og en orgasme er ikke vond. Det er helt naturlig, så at du blir lei deg syntes jeg er synd. At datteren din er som alle andre 17 åringer er ingenting å være lei seg over. Datteren din vokser opp, sånn er det bare Dette er vel den eneste gode grunnen for å holde på med slik. Å unngå barnløshet.
Gjest kittycat Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Godt at hun MorAase er sarkastisk da. Men vil bare si til alle at eg syns det er tragisk når folk sier at de syns det er trist å tenke på det, for de har jo ikkje noe grunn for det! Det er helt normalt, for 17-årige jenter er kåt og det samme er jenter på 13 og du kan ikkje gjøre noe med det
Romilo Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Jenta di begynner å bli stor! Det er ingenting du kan gjøre med det Sex er naturlig, og hun er faktisk lovlig nå..
bohemic Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 Dette er vel den eneste gode grunnen for å holde på med slik. Å unngå barnløshet. Ja, å ha sex er en god måte og unngå barnløshet på. Om man ikke har andre ting som skulle stå i veien for det, selvfølgelig.
Anglofil Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Nå har ikke jeg barn som er tenåringer, men av egen erfaring vil jeg tro de har sex. Jeg var tidlig ute, 14 år, men vil tro hun i en alder av 17 har sex. Det du kan gjøre er å snakke med henne om prevensjon og faren får å få kjønnssykdommer. Så får du heller håpe at hun har sikker sex, for å beste henne det, det kan du ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå