Gå til innhold

Eat natural vs. nutrilett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser barer en gang i blandt hvis jeg har dårlig tid og ikke har mulighet til å

få i meg litt ordentlig mat. Derfor lurer jeg på en ting når det kommer til disse

eat natural-barene og vanlig nutrilett-barene. Hvis jeg må velge mellom disse to,

hvilke av de er den sunneste (eller minst usunne)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser barer en gang i blandt hvis jeg har dårlig tid og ikke har mulighet til å

få i meg litt ordentlig mat. Derfor lurer jeg på en ting når det kommer til disse

eat natural-barene og vanlig nutrilett-barene. Hvis jeg må velge mellom disse to,

hvilke av de er den sunneste (eller minst usunne)?

Det kommer jo an hvor ofte du har det så travelt og hva du spiser ellers på en så travel dag.

Det sier seg selv at ingen type barer kan erstatte et variert kosthold. Du kan ikke leve på tre nutrilett eller naturalbar til dagen flere ganger i uka.

Du kan til nøds spise et par barer som et mellommåltid inntil du får tid til å lage et ordentlig måltid.

Jeg ville nok valgt eat natural. Den inneholder i det minste frukt. Nutrilett er et produkt for dem som skal slanke seg. Eat natural virker mer næringsrikt - og det er jo et poeng for deg som vil bruke dette som en måltidserstatter.

Men jeg vil sterkt anbefale deg å ta grep om livsstilen og hverdagen din. Legg gode planer på fridagene. Lag mat i porsjoner, frys ned og ta med til jobb. Da kan du varme dem i mikroen og få deg et godt måltid selv når du har det travelt. Mye sunnere, billigere og bedre enn å spise dyre barer.

Skrevet

Takk svar.

Spørsmålet mitt var egentlig bare hvilke av de to barene som var best å spise i

enkelte tilfeller. Tar meg en bar en til to ganger i uka. max.

Ellers så har jeg et veldig sunt kosthold. Trener 5 ganger i uka.

Skrevet
Iherb er en nettbutikk med mange typer barer. Sånn hvis du vil ha mer å velge mellom. 457 typer kom opp på det søket... Jeg spiser lavkarbo, så jeg har prøvd noen av lavkarbobarene men ingen av lavkaloribarene. Hvis du handler på iherb så pass på å ligge under 200 NOK (skriv 200 NOK to USD i google og ligg litt under det) og så er det lurt å prøve å ligge under 4 lbs i fraktvekt fordi da kan du sende i posten til max 6 USD.
Skrevet

Iherb er en nettbutikk med mange typer barer. Sånn hvis du vil ha mer å velge mellom. 457 typer kom opp på det søket... Jeg spiser lavkarbo, så jeg har prøvd noen av lavkarbobarene men ingen av lavkaloribarene. Hvis du handler på iherb så pass på å ligge under 200 NOK (skriv 200 NOK to USD i google og ligg litt under det) og så er det lurt å prøve å ligge under 4 lbs i fraktvekt fordi da kan du sende i posten til max 6 USD.

Takk for tips! Skal ta en titt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...