AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei, hva er "vanlig" timelønn for markedskoordinator/kontor administrator stillinger? Dette gjelder for godt kvalifiserte med relevant utdannelse og noe arbeidserfaring.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Vil si 150-250 kroner Helt avhengig av type stilling, ansvar, utdanningskrav, din utdanning, osv.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vil si fra 200,- og oppover, med 200,- som "minstelønn" - i og med at du skriver "godt kvalifisert med relevant utdannelse og noe erfaring". PS: Hvis "noe erfaring" viser til arbeidspraksis under utdannelse, vil jeg si det stiller seg litt annerledes. Du bør nok ha minst 5 års relevant arbeidserfaring for å oppnå den lønna jeg sikter til. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vil si fra 200,- og oppover, med 200,- som "minstelønn" - i og med at du skriver "godt kvalifisert med relevant utdannelse og noe erfaring". PS: Hvis "noe erfaring" viser til arbeidspraksis under utdannelse, vil jeg si det stiller seg litt annerledes. Du bør nok ha minst 5 års relevant arbeidserfaring for å oppnå den lønna jeg sikter til. Utover utdannelsen er det ca 2 års relevant arbeidserfaring på frivillig basis
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg googlet lønn markedskoordinator, og fikk opp denne siden. Kan ikke garantere for riktigheten i innholdet, men her får man en årslønn på 370.000 kroner i gjennomsnitt. For å regne om fra årslønn til timelønn deler man på 1950. Dermed får man en timelønn på i underkant av 190 kroner.
juliane Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Markedskoordinator er jo en stillingstittel som egentlig ikke sier noe som helst om arbeidsoppgavene. Jeg hadde tidligere tittelen markedskoordinator, og mine viktigste oppgaver var utarbeidelse av (produkt)pressemeldinger, skrive og sende nyhetsbrev, ansvar for å skrive/utarbeide selskapets kundemagasin, utarbeidelse av div brosjyremateriell, annonser o.l. Da var jeg ansatt via vikarbyrå, rett fra master men jobbet også deltid i en markedsavdeling under utdannelsen. Jeg hadde da 217 kr timen. Siden du nevner kontoradministrator i innlegget ditt har jeg en følelse av at stillingen du har innebærer andre arbeidsoppgaver enn de jeg hadde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå