AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hvor ofte - Støvsuger du? - Vasker golv?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger 1-2 ganger pr dag (hundhår) Vasker 2 gulvet 2 ganger i uka.
challenger Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger 2-3 ganger i uka. Vasker 1-2 ganger i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Er det egentlig nødvendig å støvsuge mer enn 2 ganger i uka hvis man ikke har dyr?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Er det egentlig nødvendig å støvsuge mer enn 2 ganger i uka hvis man ikke har dyr? Ja, hvis man føler for det så. Jeg støvsuger og vasker hver fredag. Utover det gjør jeg det bare hvis det er noe som er skjedd, noe som er gått i gulvet, noen som har gått inn med sko på, osv. Når jeg var i forsvaret vasket vi gulv hver eneste hverdag. Men det blir kanskje litt ekstremt når man er sivil.
Gjest Gagaen Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuging ; nesten hver dag , gulv og tepper . Vask ; når det trengs og det er ikke hver uke . Har hverken barn ell dyr til og skitne til så det er mest bare slik som kan sopes ell støvsuges opp
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuge: ca en gang i måneden. Vaske: ca en gang i året. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Det er ikke bra å vaske tregulv for ofte.
iskaffe Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Alle gulv vaskes en gang i uke, eller hver 14 dag hvis det ikke er alt for skittent. Alle gulv støvsuges en gang i uka. Det synes jeg er akkurat passe. Men dere som støvsuger hver dag eller flere ganger i uka - tar dere bare enkelte rom eller hele huset? Men husker forresten at jeg hadde et mørkeblått teppe på stua en gang. Hver eneste lille lo og smule var nesten selvlysende på det teppet og jeg var nødt til å støvsuge det hver dag. Aldri igjen! Har da viktigere ting å bruke energien min på... så nå har jeg ikke teppe noen steder.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Det er ikke bra å vaske tregulv for ofte. I forsvaret hadde vi gamle trebrakker fra krigens dager. De gulvene vasket vi omtrent daglig. De var skinnende rene og fine de. Ikke noe problem der ikke. Så lenge man tørker opp etter å ha vasket så er ikke fukt noe problem på tregulv. Det er verre med de her tynne trelaminat-flis-greiene som man bruker i disse dager. De tåler ikke fukt en gang.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger en gang i uka, vasker over flater og sånn en gang i uka. Gulv vasker jeg aldri. Bare hvis jeg ser flekker.
Gjest Gagaen Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Alle gulv vaskes en gang i uke, eller hver 14 dag hvis det ikke er alt for skittent. Alle gulv støvsuges en gang i uka. Det synes jeg er akkurat passe. Men dere som støvsuger hver dag eller flere ganger i uka - tar dere bare enkelte rom eller hele huset? Men husker forresten at jeg hadde et mørkeblått teppe på stua en gang. Hver eneste lille lo og smule var nesten selvlysende på det teppet og jeg var nødt til å støvsuge det hver dag. Aldri igjen! Har da viktigere ting å bruke energien min på... så nå har jeg ikke teppe noen steder. Støvsuger der det trengs Da ungene var små var det fast fredagsvask av hele huset , men nå er de voksne og det vaskes hvilken som helst dag når jeg får ork til det . Er det så nøye da?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger en gang i uka, ellers ved behov. Vask av bad hver uke, vask av stuegulv ved behov eller når det er "storrengjøring". Vask av veranda i forkant av hver sommersesong.
Sugerøret Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 støvsuger 2-3 ganger i uka ,har stor hund som har pels Vasker ved behov.
AloeVera Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger en gang hver uke og vasker gulv annenhver uke Bor helt alene så blir sjeldent skittent eller veldig støvete
Gjest Cessie Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger og vasker (fuktmopp) tirsdag. Støvsuger fredag.
Gjest Jytte Skrevet 24. februar 2012 #20 Skrevet 24. februar 2012 Støvsuger hver dag - vasker hver lørdag formiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå