AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vurderer å kjøpte dette proteinpulveret: http://www.helseshop.biz/ds_product_info.php/products_id/424 Og lurer på om noen av dere har prøvd eller bruker det? Og om det er noe dere vil anbefale? Smaker den godt? kan jeg lage sjokoladepålegg av den osv? Hadde blitt kjempeglad for enkle oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. februar 2012 #2 Del Skrevet 24. februar 2012 Syns den er altfor søt. Ikke sukker-søt men veit ikke helt jeg. Men så er jeg ikke så veeldig sjokolade menneske heller. Gubben min liker den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Del Skrevet 24. februar 2012 Okei, jeg er veldig sjokolademenneske da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PulsPlus Skrevet 24. februar 2012 #4 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er og sjoko menneske, men syns Tech Nutrition sitt er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #5 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Proteindrikker er ofte sånn at man må venne seg til smaken, før man syns det er godt... Og det smaker egentlig aldri helt godt, men bar helt greit. Jeg bruker det du har i linken der, og syns det er greit, men om smak er viktig for deg, må du kjøpe en av de som koster mer, som feks tech nutrition sitt (produktene dems er veldig dyre)... Når det er sagt, er det mye bedre for deg, om du får proteiner gjennom mat, for da slipper du alle de merkelige tilsetningsstoffene de har oppi der. Når det gjelder tilskudd, har vi faktisk ingen regler her i landet, som sier at produsentene må fortelle deg hva de putter i det du skal spise, så du kan få i deg mye tull. Aner ikke om du kan lage sjokoladepålegg av proteindrikk. Det hørtes litt motbydelig ut, egentlig. Endret 24. februar 2012 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. februar 2012 #6 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg elsker sjokolade, og liker derfor ingen av proteinshakene med sjokoladesmak. Synes sjokoladesmaken er syntetisk og feil. Kjøper derfor med jordbærsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 24. februar 2012 #7 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Kan alle ha godt av å drikke proteindrikk? Jeg bare lurer.. Redigert: må man trene for å gå på det? Legger man da på seg hvis man går på det og ikke trener? Erstatter det et måltid? Endret 24. februar 2012 av Susih89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #8 Del Skrevet 24. februar 2012 Kan alle ha godt av å drikke proteindrikk? Jeg bare lurer.. Redigert: må man trene for å gå på det? Legger man da på seg hvis man går på det og ikke trener? Erstatter det et måltid? Alle trenger proteiner, og om du syns det er vanskelig å få i seg nok av det, gjennom mat, kan du jo ta det som tilskudd... Men om du ikke trener, burde det holde om du feks drikker melk, og spiser kjøtt, fisk eller kylling til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 24. februar 2012 #9 Del Skrevet 24. februar 2012 Alle trenger proteiner, og om du syns det er vanskelig å få i seg nok av det, gjennom mat, kan du jo ta det som tilskudd... Men om du ikke trener, burde det holde om du feks drikker melk, og spiser kjøtt, fisk eller kylling til middag. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #10 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg ser at det der så litt klønere ut... Du burde helst ha litt proteiner til alle måltidene dine, og melk hindrer opptak av feks jern, så det er ikke lurt å drikke det hver gang man spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 24. februar 2012 #11 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vurderer å kjøpte dette proteinpulveret: http://www.helseshop.biz/ds_product_info.php/products_id/424 Og lurer på om noen av dere har prøvd eller bruker det? Og om det er noe dere vil anbefale? Smaker den godt? kan jeg lage sjokoladepålegg av den osv? Hadde blitt kjempeglad for enkle oppskrifter. Det kan du sikkert. Jeg spiser LCHF og jeg bruker nøytralt proteinpulver i bakst. F.eks. til pizzabunn. Så jeg ser for meg at det kan gå an til sjokoladepålegg av sjokoladeproteinpulver. Litt smør, litt fløte og kanskje litt søtning så har du det, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Del Skrevet 24. februar 2012 Har ikke smakt den whey varianten, men denne er skikkelig god synes jeg https://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Diettprotein/Diet-Protein-450g-Chocolate-Heaven-Proteinfabrikken-14567-p0000006530.aspx . Hvis det er skikkelig god sjokoladesmak du vil ha så smaker de litt dyrere gjerne bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå