Gå til innhold

Bli kjent med kassamannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til å sjekke opp kassa mannen på daglivarebutikken? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tips til å sjekke opp kassa mannen på daglivarebutikken? :fnise:

Du kan jo prøve å få øyekontakt med han og hvis det er stille i kassen så kan du jo spørre om produktet. Bare for å begynne på en samtale...

Skrevet

Hehe, jeg husker når jeg satt i kassa en gang, så var det en situasjon hvor jeg måtte skrive noe på en kvittering. Husker ikke helt hvorfor, men da sa han plutselig "du kan god skrive ned tlf nr ditt og..."

Skrevet

Har vært mye innom en spesiell byggevareforretning i området det siste året og kommet i god kontakt med kar i trelasten.

Begynte med fleiping, diskusjoner og utviklet seg til utveksling av interesser, i går ble jeg invitert på kaffe bak kassa.

Sett bort i fra at dette er snakk om to karer som utviklet et venneforhold så kan du bruke samme "metoden" til å utvikle noe annet :)

Skrevet

Det var en kassamann som tok "har jeg ikke sett deg før?" replikken til meg. Da måtte jeg le. Så hver gang jeg var i butikken og han satte i kassa, ble det litt prating men ikke noe mer.

Skrevet

Har jobbet i dagligvaren i seks år, og har fortsatt til gode å bli sjekka opp. :tristbla: Er jo selvfølgelig alltid noen som har vært litt flørtete, men aldri noen som har tatt særlig insj. Var dog én fyr som dro den litt langt: han fikk ei venninne til å ringe jobben for å høre om navnet mitt, søkte meg opp på face og bombaderte meg med meldinger enda jeg ikke husker å ha lagt merke til fyren en gang. Sikkert en hyggelig tanke bak, men det ble litt vel creepy.

Gjest SemperFi
Skrevet

Spør om å få nummeret bak kvitteringen med et smil om munnen?

Skrevet

Jeg tror det beste du kan gjøre er å bruke lang tid. Små kommentarer, småsnakk, smil, men aldri la det bli for mye eller for cheesy. Når dere har blitt litt bedre kjent med hverandre kan du enten spørre om hans nummer eller gi ham ditt :)

Skrevet

Hvorfor kvinner driver å lager sånne tåpelige vanskelige situasjoner over så enkle ting forstår jeg ikke. Du er KVINNE - ber du, på en høflig, blid og selvsikker måte om nummeret får du det. Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal gjøre dere så sjenrete og pinglete angående menn. Selv om kvinner krever masse arbeid, må bli bligjort og smigret for at gutten skal komme noen vei er ikke gutter på samme måte. "Kle av deg! nå skal vi pule!" funker kanskje ikke for dere, men for gutter funker det og er major turn-on, om han ikke er veik, usikker og pinglete da. Bare lær dere å vær direkte, så skal dere se hvor enkelt gutter faller for dere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var betatt av en kassamann for noen år siden. Vi smilte alltid til hverandre, og jeg følte han så mye på meg.

Så en dag skrev jeg nr mitt på en lapp, og da jeg gikk forbi han i butikken sa jeg: vent litt, og ga han lappen :) Han sa takk og sendte meg melding samme kvelden.. Ble en flørt og litt mer ut av det, før det viste seg at han hadde dame :nei:

Skrevet

Det er flere gutter som har sjekket meg opp bak kassa, de aller fleste er veldig direkte, og spør rett ut om jeg vil være med å finne på noe. Andre har gitt en lapp med nummeret.

Det er veldig hyggelig :) Jeg tror kanskje det enkle er det beste. Så enten spør direkte eller gi nummeret. Det verste som skjer er at du får et nei. Og da er du jo bare der du er i dag! :)

Skrevet

Det er flere gutter som har sjekket meg opp bak kassa, de aller fleste er veldig direkte, og spør rett ut om jeg vil være med å finne på noe. Andre har gitt en lapp med nummeret.

Det er veldig hyggelig :) Jeg tror kanskje det enkle er det beste. Så enten spør direkte eller gi nummeret. Det verste som skjer er at du får et nei. Og da er du jo bare der du er i dag! :)

Har det blitt noe på de da? :)

Skrevet

Om tiden er på din side og dette er en butikk du frekventerer ofte, så anbefaler jeg å prøve å flørte litt og etablere litt mer kontakt enn vanlig et par ganger, før du enten spør direkte om han har lyst til å møtes en annen plass enn bak kassen på Rema1000 eller benytter deg av det gode gamle lapptrikset med nummeret ditt på.

:)

Skrevet

Har det blitt noe på de da? :)

Da de fleste spurte da jeg hadde kjæreste, så da ble det lite på beilerne :)

Men nå er jeg singel, så folk er hjertelig velkommen til å sjekke meg opp, hvor som helst! :fnise:

Skrevet

Har vært mye innom en spesiell byggevareforretning i området det siste året og kommet i god kontakt med kar i trelasten.

Begynte med fleiping, diskusjoner og utviklet seg til utveksling av interesser, i går ble jeg invitert på kaffe bak kassa.

Sett bort i fra at dette er snakk om to karer som utviklet et venneforhold så kan du bruke samme "metoden" til å utvikle noe annet :)

Sikker på at han ikke sjekket deg opp altså? :fnise:

Neida :)

Blitt sjekket opp et par ganger på jobb (men sitter ikke "bare" i kassa, har mye kundeomgang og samtaler) og de fleste har vært ganske direkte. Type; "Du vil ikke ta en kaffe med meg etter jobb idag?" eller: "Har du kjæreste du da som er så fin?"

Enkle er ofte det beste, ville ikke røra så mye i grøten :)

Skrevet

perfekt tråd! jeg vil også bli kjent med en kassamann.

har snakket litt med han, hver gang jeg handler i kassa hans sier han noe.

men jeg er så usikker, vet ikke helt hva jeg skal si..haha.

Skrevet

Da de fleste spurte da jeg hadde kjæreste, så da ble det lite på beilerne :)

Men nå er jeg singel, så folk er hjertelig velkommen til å sjekke meg opp, hvor som helst! :fnise:

Hvor jobber du sa du? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...