AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Noen som har iPad og kan hjelpe meg litt? Inne på bilder har jeg jo det albumet som heter kamerarull. Der havner bilder jeg tar med kamera på ipaden og bilder jeg lagrer på ipaden. Har opprettet en mappe jeg vil ha de bildene jeg har lagret på ipaden i. Når jeg flytter dem fra kamerarull mappen til den nye mappen jeg har opprettet, så er bildene to plasser. Hvordan får jeg dem kun i den nye mappen, og ikke i begge, uten å måtte slette bildet? :S
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Lurer på det samme.. Kjipt å ha samme bilder i 2 album... Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Lurer på det samme selv, så kom-kom noen med bra svar her:-) he-he kanskje man kan gjøre det enklere ved å sortere på pc/mac når ipad er koblet til og synkroniserer? Men dere, jeg har en ipad 2 og synes at bildene blir så dårlige, ganske så kornete - blir de det hos dere??
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Noen må jo vite dette, her er helt blank....
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Jeg tror ikke det går. De mappene man lager selv er bare metoder for å sortere de bildene du allerede har i standardmappene.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Jeg tror ikke det går. De mappene man lager selv er bare metoder for å sortere de bildene du allerede har i standardmappene. Men da får man jo bildene dobbelt opp? Det er jo utrolig kjedelig.. Skulle gått an å slette det i standardmappa, og beholdt det i de nye mappene....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå