Gjest Iah Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg blir kvalm! Jeg jobber et sted hvor de ansatte i all hovedsak består av voksne godt utdannede mennesker. Men allikevel er det tydeligvis flere som ikke eier folkeskikk og dannelse. Ukentlig møter jeg et toalett med tydelige merker etter avføring i skålen. Hvorfor forlater folk doen slik? Er du en av de som gir f*** i hvordan det ser ut etter deg, er det noen som kan gi meg en forklaring? Selv bor jeg alene, men allikevel bruker jeg jo selvsagt dobørsten ved behov. Noe annet er jo direkte ekkelt! At voksne mennesker synes det er greit å la andre, bokstavlig talt, vaske møkka etter dem er bare tragisk. Puh! Godt med en utblåsning! 17
Strikkemamma Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Det har skjedd med meg også. Kom på vakt og skulle på do, det som møtte meg var ikke et direkte vakkert syn... Yakk!!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Ekkelt... Enkelte folk er griser, andre bare er late og dumme antar jeg... Sett opp en lapp på veggen med beskjed om at folk skal ordne opp etter seg? 1
Pingting Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 (Blomst til deg fordi du skrev et fint innlegg. Den var ikke ment som noe dobørste-substitutt ellernoesånt, altså) 4
Fanteria Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Har det sånn selv på jobben. Er det så vanskelig å se etter? Man forlater toalettet slik du vil at neste skal finne det. Vil voksne mennesker at andre skal bli møtt med dritt?
Sweet77 Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Ta et nærbilde av doskålen og send på e-post til alle amnnfolkene. Med kopi til damene. Skulle gjøre susen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Lim opp stor plakat med formaning på doveggen?
Gjest Koala Lompa Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Lim opp stor plakat med formaning på doveggen? Det ble gjort der jeg jobbet før og det funka flesk
Sweet77 Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Ha ha, mitt innlegg nr 1000 var et skikkelig drittinnlegg 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har hatt en del forskjellige jobber og de stedene det har vært mest dritt, er de stedene der det er flest "dressfolk". Kanskje det er under deres verdighet med en liten drittjobb når de har høyere utdannelse? 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Tar dere opp igjen dolokket for å se om det er rester igjen når dere har vært på do? 1
Gjest Iah Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har hatt en del forskjellige jobber og de stedene det har vært mest dritt, er de stedene der det er flest "dressfolk". Kanskje det er under deres verdighet med en liten drittjobb når de har høyere utdannelse? Kanskje det er her svaret ligger? Tar dere opp igjen dolokket for å se om det er rester igjen når dere har vært på do? Hvis jeg har bæsjet gjør jeg selvfølgelig det! 9
Gjest Raindrops Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet hva en dobørste er! Men jeg skjønner irritasjonen, og jeg synes voksne folk burde klarer å ordne opp etter seg. Dessuten blir møkka enda verre å få vekk hvis man venter, så jeg tar det med en gang selv om jeg er alene hjemme på mitt eget toalett. Tar dere opp igjen dolokket for å se om det er rester igjen når dere har vært på do? Selvsagt. Det tar bare et par sekunder å sjekke. 1
Gjest Passing by Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Tar dere opp igjen dolokket for å se om det er rester igjen når dere har vært på do? Lukker ikke dolokket før jeg vet at det ser ok ut der nede. Dobørsten er en kjekk oppfinnelse. En annen uting er å ta med seg fellesaviser på toalettet, ta med dine egne og la de andre avisene ligge. 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Kanskje det er her svaret ligger? Hvis jeg har bæsjet gjør jeg selvfølgelig det! nå lukker jeg som regel ikke lokket så ser jo om det er noe der uansett. men å åpne det igjen etter at jeg har lukka det for å sjekke at det ser greit ut har aldri falt meg inn! skjønner helt ærlig ikke at det er noe stort problem heller.... greit nok viss det er skikkelig mye og hele doen er grisete, men om det er litt merker ser jeg ingen problem med. men så ser jeg sjelden ned i do før(eller etter) jeg setter meg heller... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må bare skyte inn et spørsmål, men hvis alle gjør rent etter seg, hva er det da man betaler vaskedamer for? Jeg tror dette handler mer om at folk ikke alltid har så god tid at de har mulighet for å stå og skrubbe toaletter. Tenk deg om en lege må beklage at han er sen til operasjonen, men han har stått og skrubbet toalettet i en halvtime? Det er faktisk en grunn til at man ansetter vaskedamer. 3
Gjest Passing by Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må bare skyte inn et spørsmål, men hvis alle gjør rent etter seg, hva er det da man betaler vaskedamer for? Jeg tror dette handler mer om at folk ikke alltid har så god tid at de har mulighet for å stå og skrubbe toaletter. Tenk deg om en lege må beklage at han er sen til operasjonen, men han har stått og skrubbet toalettet i en halvtime? Det er faktisk en grunn til at man ansetter vaskedamer. Greit nok, men vaskefolka går ikke her hele dagen, de har sine runder og er innom toalettet en gang om dagen. Greit om det ser litt rent ut ellers også. For meg er det en selvfølge å etterlate toalettet i ordentlig stand etter bruk, og det betyr å bruke dobørsten hvis det er nødvendig, tar meg ikke mange sekundene. 5
Strikkemamma Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må bare skyte inn et spørsmål, men hvis alle gjør rent etter seg, hva er det da man betaler vaskedamer for? Jeg tror dette handler mer om at folk ikke alltid har så god tid at de har mulighet for å stå og skrubbe toaletter. Tenk deg om en lege må beklage at han er sen til operasjonen, men han har stått og skrubbet toalettet i en halvtime? Det er faktisk en grunn til at man ansetter vaskedamer. Det tar nå ikke akkurat en halvtime å fjerne restene sine før man forlater toalettet. 6
Gjest Iah Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må bare skyte inn et spørsmål, men hvis alle gjør rent etter seg, hva er det da man betaler vaskedamer for? Jeg tror dette handler mer om at folk ikke alltid har så god tid at de har mulighet for å stå og skrubbe toaletter. Tenk deg om en lege må beklage at han er sen til operasjonen, men han har stått og skrubbet toalettet i en halvtime? Det er faktisk en grunn til at man ansetter vaskedamer. Hvis du bruker en halvtime på å rengjøre doskåla bør du oppsøke lege. Det tar bare noen få sekunder. Men du har helt rett. Selv skal jeg slutte å kaste tørkepapiret i søppelbøtta. Jeg vil jo ikke at rengjøringspersonalet skal kjede seg. 12
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #20 Skrevet 24. februar 2012 Vet ikke helt hva som er verst av synlige bremsespor i skåla, eller folk som legger masse toalettpapir over bremsesporet for å "skjule" det. Det har tydeligvis ikke slått disse at dritten suges inn i papiret, noe som skaper en fryktelig lukt. Dobørsten er det mange som ikke har et forhold til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå