AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har lyst til å tjene "mest mulig" mens jeg studerer og lurer på om hotelljobb kunne vært noe. Arbeidstid fra 7-15 og 15-23. Jeg har et fritt studie og må ikke møte opp på veldig mye.
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har en jobb hvor jeg har slike arbeidstider ved siden av fulltidsstudier. Hovedsaklig jobber jeg i helgene, men jeg kan også ta ekstravakter de dagene jeg ikke har forelesninger som kræsjer. Funker helt fint for meg! Problemet er vel heller om du skal jobbe natt. Da blir det plutselig mye vanskeligere. En kompis av meg gjorde det en stund, men måtte bare slutte på grunn av døgnrytmen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Er vel bare å prøve. Jeg jobber 100% samtidig som jeg studerer på høgskolen. Og da jobber jeg turnus til utlandet. Alt går om man vil.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Ja, natt er uaktuelt. Jeg tenker 100% stilling med dag, kveld og helg. Det kan jo bli veldig slitsomt, men det er jo gjerne sånn at jo mer man har å gjøre jo mer får man gjort. De studiene jeg gjør akkurat nå er ikke veldig avgjørende for meg, men jeg liker fagene og det er derfor jeg tar dem. Jeg er inne i en "pauseperiode" hvor jeg har prøvd å finne ut hva jeg vil gjøre med livet mitt. Jeg har vel på en måte funnet ut av det den siste måneden, men før jeg kommer meg dit jeg vil trenger jeg å ha noe å gjøre mens jeg kommer dit. Det hørtes rart ut.... Det er mulig jeg må studere mer for å komme dit, men jeg vet ikke per i dag om jeg får muligheten til det. I mens - I need a job!
Anglofil Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Vel, jeg jobber turnus, men da uansett kun kveld/helg. Dvs at én uke jobber jeg tre ukedager fra 16-20 og neste da to ukedager og helgen, da fra henholdsvis 16-20 og 8-16 (eller andre tidspunkt som måtte passe, men alltid åttetimersvakt). Jeg synes det går fint, men så er jobben tilpasset studenter. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå