Snop Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Litt rart spørsmål, men utfra hva jeg har sett et par ganger på stranda regner jeg med at det er flere som har samme problemet. Jeg går jevnlig i solarium men er helt hvit nederst der som rumpa slutter, hvis dere forstår. Aner ikke hva den delen av rumpa heter Hva er den beste måten å unngå dette?
Moscato Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Det er vel fordi du får ein brett mellom lår og rumpeball når du ligg, så trikset blir å bøye knea litt. Dei treff jo solariumstaket ganske raskt, så då spørs det om du får nok bøy av å gjere det. Utanom det gjeld det vel berre å teste ulike stillingar og kjenne etter kortid bretten er borte. Og så skifte litt undervegs viss den nye stillinga skapar nye brettar andre stader. 1
Norbertine Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har ikke hatt akkurat dette problemet (så vidt jeg vet...), men når jeg er i solarium tenker jeg alltid over hvordan jeg skal passe på å få sol "overalt", og ikke få hvite flekker her og der. Det vil si at jeg skifter stilling mye, ligger med armene ut fra kroppen, litt med armene over hodet, snur meg litt på den ene sida, så på den andre, bøyer knærne osv. Problemet med at man får hvit flekk der må jo være fordi det blir en brett akkurat der, slik at det ikke kommer sol/lys der. Så da kan du jo prøve å få strammet huden akkurat der når du legger deg ned? Det blir jo heller ikke brett der når man har bøyer knærne, men da har man problemet med at man blir veldig brun på knærne. Men du kan gjøre det i deler av tiden, så du i hvert fall får litt sol under rumpa også. 1
challenger Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Skift stilling ofte, og som de andre sier; bøy knærne opp, ikke ligg rett ut med bena:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå