Mrs. K Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Jeg er ikke norsk og skal gifte meg neste helg med med en mann som ikke kan danse. Nå har vi fått spørsmål fra venner (som har overraskelser til oss på dagen) om vi kan polonaise. Hjelp! Hvordan gjør man det? Hilsen Trille
Gjest Lea Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Da stiller mennene seg i en lang kø etter hverandre og damene gjør det samme. Så kommer begge køene inn fra hver sin retning og går sammen to og to. Altså den første mannen og den første dama går sammen og går hånd i hånd videre. Det er litt forskjellig hvordan man gjør det.
jea Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Det er enkelt..Men kanskjeikke hvis man må gå først..Det man gjør som sagt over her...Man stiller seg parvis etterhverandre og går fremover og annenhvert par går hver sin vei...Parrene møtes og går 4 stk i bredden og deler seg igjen....Men det er mange måter gjøre akkurat den delingen,så jeg hadde spurt de om å vise dere jeg.. :D Tex skal ha polonese i sitt bryllup spørr henne
Mrs. K Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2004 Kanskje noen vet om en videosnutt på nettet? Hilsen Trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå