Khaosick Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Bare noe jeg tenkte jeg skulle prøve siden jeg syns ordleker o.l er veldig gøy. Hvem sang betyr noe helt spesielt for deg? Og hvorfor? Jeg kan begynne; The pixies - Where is my mind Fordi den minner meg om kjæresten min, pluss at det er sangen jeg hørte på mest sist jeg var i Italia og besøkte familien min som jeg ser sjelden. Pluss at det er en veldig beroligende sang, syns jeg 1
Gjest B.Davis * Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Min er DJ Sammy - Boys of summer Fordi den minner meg om ungdomstiden min, nyforelskelse og no worries I tilegg blir jeg hoppende glad av stemningen den sangen gir meg
Gjest LightBulb Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 You light up my life - Westlife. Denne betyr veldig mye for meg, fordi det var mamma sin favoritt og hun ville gjerne at jeg skulle ha den i bryllupet mitt når jeg en gang gifter meg 1
Wonders Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Når unge mennesker dør er det tragisk. De har ikke levd et langt liv, de ble revet bort alt for tidlig... Man vet kanskje på forhånd ved syksom , andre ganger går det så fort at det ikke kan rettes opp i eller bringes til live igjen... Denne sangen, og hele filmen for så vidt, har vært til hjelp i de stunder jeg har trengt det. Det er Bollywood film, og sterk. For morgendagen kommer kanskje aldri- Kal Ho Na Ho Endret 5. mars 2012 av Wonders 1
Gjest Bobler Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Det er sangen til meg og kjæresten. Den kom på radioen når han tok meg ned på stranden på vår første julaften, og vi danset til den på bryggen. Bobler inni meg hver gang jeg hører den 1
Wonders Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Denne treffer meg i hjerteroten. Vet den er litt gammel, men jeg hørte den 1. gang for kort tid tilbake... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå