Lykkelii Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg spurte han jeg har datet i ca 3 mnd i dag, og som jeg ikke har treft på snart 3 uker grunnet jobb og barn: Når passer det at jeg kommer til uken? (ville ikke gi han noe valg siden vi har avtalt dette for ei god stund siden ) Så svarer han; Må se over helga når det passer. Jeg fikk en bad feeling så jeg skrev; Gjør det! Så du må bare si i fra om du ikke vil ha besøk den uka altså..., Tenkte bare det var kjekt å kunne bli litt bedre kjent siden vi begge har barnefri (tenkte nå kommer det..for nå gav jeg han en gyllen mulighet til å backe ut fra hele greia) Så svarer han søren meg: Will do... men nå er det natta her. Sov godt frøken. snx WHAAAT??! Skjønner meg ikke på denne..Han er et mysterium! Kan noen fortelle meg hva som skjer..er dette normalt for en gutt i "mellomfasen/dating", ja selv om han vil ta det rolig?? Endret 24. februar 2012 av Lykkelii
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 du virker litt desperat, han virker litt mer rolig. ro ned et par hakk og la han få lov til å ta initiativet, selv om dere begge er barnefrie så kan det jo godt tenkes han har andre planer enn å bare bli bedre kjent med deg. 3
Lykkelii Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2012 Ja jeg vet.. Men vi har nesten aldri barnefri samtidig, og siden det er så lenge siden vi har møttes er jeg rett og slett redd for at han bare skal glemme meg, at alt bare glir over...men du har helt rett, han er ekstreemt rolig til hele situasjonen, så jeg begynner å få noe panikk! Første gutten jeg har falt skikkelig for på et halvt liv..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Vet du, her kommer du ingen vei med å mase. Må si jeg ikke tror du kommer noen vei uansett, da. Han virker ikke veldig keen. Men hvis du er villig til å ta sjansen på at du sannsynligvis blir skuffet, må du bare være laid back, ha planer og et spennende liv utenom han etc. 1
Lykkelii Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 Vet du, her kommer du ingen vei med å mase. Må si jeg ikke tror du kommer noen vei uansett, da. Han virker ikke veldig keen. Men hvis du er villig til å ta sjansen på at du sannsynligvis blir skuffet, må du bare være laid back, ha planer og et spennende liv utenom han etc. Nei han er ikke enkel, og kan godt være at jeg går på en smell..det er jeg fullt klar over.. Men spennende liv utenom han, det har jeg..(mere enn de fleste tror jeg..for er med på alt mulig rart, kun for å ha noe annet å tenke på om dagen).. noe som han poengterer ofte; Du er ei virkelig spennende jente du! Og er blitt tålmodigheten selv (utad vel og merke..) sender ikke mld ofte etc. Så den mld jeg sendte han i går var for å få en reaksjon..negativ som positiv..Meeen syns ikke jeg ble noe klokere av det svaret..will do liksom! Er det kun jeg som reagerer..for det er da ikke noe svar??
Enjoy Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Nei, var ikke noe svar å bli klok på. Er så frustrerende. Har nettopp daten en, som var så vanskelig å forstå seg på. Er til å bli sprø av. Endte med at jeg sendte meldinger, selv om jeg hadde bestemt meg for å la vær. Ville så gjerne vite hvor jeg hadde ham. Sa at han likte meg men jeg ikke måtte mase om det. spurte liksom om han var intressert eller ikke..? Han syntes det ble mye tyt. Jeg kastet inn håndkleet for 3 uker siden og har ikke hørt noe siden. Så da var vel magefølelsen rett. Han var ikke intressert.Eller så ville han vel ikke rushe ting. Men er så forelsket og klarte ikke bare gå å vente på en som bare var "lunken". Venter på å høre fra ham hver dag. Men tror ikke det. Tror hvis man føler den andre ikke er intressert så er det noen lunde riktig. Man merker det i alle fall når de er intressert så............Har kjærlighetssorg, men bedre hver dag.
Lykkelii Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2012 Nei, var ikke noe svar å bli klok på. Er så frustrerende. Har nettopp daten en, som var så vanskelig å forstå seg på. Er til å bli sprø av. Endte med at jeg sendte meldinger, selv om jeg hadde bestemt meg for å la vær. Ville så gjerne vite hvor jeg hadde ham. Sa at han likte meg men jeg ikke måtte mase om det. spurte liksom om han var intressert eller ikke..? Han syntes det ble mye tyt. Jeg kastet inn håndkleet for 3 uker siden og har ikke hørt noe siden. Så da var vel magefølelsen rett. Han var ikke intressert.Eller så ville han vel ikke rushe ting. Men er så forelsket og klarte ikke bare gå å vente på en som bare var "lunken". Venter på å høre fra ham hver dag. Men tror ikke det. Tror hvis man føler den andre ikke er intressert så er det noen lunde riktig. Man merker det i alle fall når de er intressert så............Har kjærlighetssorg, men bedre hver dag. Ja jeg vet! Man kommer til et punkt hvor man bare MÅ vite hvor man står..få en liten reaksjon liksom, og var beredt på å få svaret; Liker deg veldig godt, MEN.. bladi bladi.. Så får jeg et slikt svar i stedenfor! Ja vet det ikke nytter å mase, for det slår alltid feil ut (been there, done that), men denne sender så miksa signaler hele tiden, at jeg ikke vet hva han egentlig ønsker (kanskje han ikke vet det selv en gang??)For plutselig er han veldig på, og plutselig som en bryter; Av! Klarer rett og slett ikke å lese han what so ever... Men har ikke lyst til å miste han, så må kanskje bare vente å se? Føler virkelig med deg..kjærlighetssorg er vondt! Og ender kanskje der snart jeg også..faderen altså! Hvorfor kan det ikke bare være enkelt for en gang skyld..??
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kjenner meg så utrolig igjen.. Vi hadde for aller første gang barnefri mer enn enn natt samtidig nå denne uken. Vi fikk en natt før han plutselig avlyste den neste på kvelden før vi skulle treffes... Jeg gikk rett i kjelleren, og bestemte meg der og da at nå er det slutt på at han får såre meg. Siden jeg allikevel er aller nederst på prioiriteingslista så kan jeg heller backe ut. Det var helt stille fra ham hele neste dag, men jeg traff han tilfeldigvis på kvelden. Jeg bare pratet om generelle ting før vi skiltes. De neste dagene kom det et par meldinger og i dag har han sendt flere meldinger og lurt på hvorfor jeg er så stille. Jeg har ikke giddet å svart på det, men jeg tror nok han skjønner tegninga. Nå kan han bare sitte der alene, for jeg gidder ikke bli behandlet slik mer. Han må vise at han virkelig vil ha meg før jeg gidder å engasjere meg igjen. For det hjelper ikke å si at han ikke ønsker å såre meg når det faktisk er noe han gjør til stadighet... 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Ja jeg vet! Man kommer til et punkt hvor man bare MÅ vite hvor man står..få en liten reaksjon liksom, og var beredt på å få svaret; Liker deg veldig godt, MEN.. bladi bladi.. Så får jeg et slikt svar i stedenfor! Ja vet det ikke nytter å mase, for det slår alltid feil ut (been there, done that), men denne sender så miksa signaler hele tiden, at jeg ikke vet hva han egentlig ønsker (kanskje han ikke vet det selv en gang??)For plutselig er han veldig på, og plutselig som en bryter; Av! Klarer rett og slett ikke å lese han what so ever... Men har ikke lyst til å miste han, så må kanskje bare vente å se? Føler virkelig med deg..kjærlighetssorg er vondt! Og ender kanskje der snart jeg også..faderen altså! Hvorfor kan det ikke bare være enkelt for en gang skyld..?? Det er forferdelig tøft.. Men vi klarer det
Lykkelii Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kjenner meg så utrolig igjen.. Vi hadde for aller første gang barnefri mer enn enn natt samtidig nå denne uken. Vi fikk en natt før han plutselig avlyste den neste på kvelden før vi skulle treffes... Jeg gikk rett i kjelleren, og bestemte meg der og da at nå er det slutt på at han får såre meg. Siden jeg allikevel er aller nederst på prioiriteingslista så kan jeg heller backe ut. Det var helt stille fra ham hele neste dag, men jeg traff han tilfeldigvis på kvelden. Jeg bare pratet om generelle ting før vi skiltes. De neste dagene kom det et par meldinger og i dag har han sendt flere meldinger og lurt på hvorfor jeg er så stille. Jeg har ikke giddet å svart på det, men jeg tror nok han skjønner tegninga. Nå kan han bare sitte der alene, for jeg gidder ikke bli behandlet slik mer. Han må vise at han virkelig vil ha meg før jeg gidder å engasjere meg igjen. For det hjelper ikke å si at han ikke ønsker å såre meg når det faktisk er noe han gjør til stadighet... Nei det er ikke gøy å føle seg nedprioritert..ihvertfall ikke når det kun er snakk om å ha litt tid sammen når ting endelig klaffer slik. Var sååå forberedt på at han kom til å backe ut da jeg sendte han den mld, hadde vondt i magen..og da jeg fikk den reaksjonen (eller..mangelen på reaksjon kanskje??!) hadde jeg mest lyst til å kaste meg i bilen, kjøre 1 time for å sparke han i leggen, for å bare kjøre hjem igjen! Så nå sitter jeg her å venter på en mld fra han i stedenfor,om han har tenkt å vie meg noe av sin tydeligvis dyrbare tid, mens jeg psyker meg ned med at han er ikke interessert, han driter i meg etc mens jeg håååper at jeg tar feil Vet jeg høres helt patetisk ut, men jeg har tydligvis falt kraftig for denne mannen..for klarer ikke å kutte han ut heller..for tenk om..Men syns du er tøff som klarte å backe ut fra det hele. Meeen kommer aldri til å fortelle han hvor sårende og vondt jeg syns dette er..Enten får han bare gradevis forsvinne stille ut av livet mitt, ellers får han begynne å vise meg at han faktisk ønsker å være der, for det går faktisk ut over både søvn og livskvalitet slik det er nå. Og om han velger å bli, skal han søren meg få det sparket i leggen for tort og svie! Håper virkelig det ordner seg for deg, som jeg håper for meg..
Enjoy Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Ja, håper det ordner seg for deg. Er ikke sikkert det var riktig av meg å backe ut. Men jeg tok av 4 kilo og sov lite om natten, så jeg ble skikkelig utafor av det. Kanskje det hadde ordnet seg om jeg hadde ventet litt og gitt ham litt mer tid til å få følelser. Men er irriterende for det var meg som var reservert i begynnelsen, nettopp for jeg var redd for å forelske meg. Han var veldig på da, men med en gang jeg ble forelsket begynte han å backe ut en stund for så plutselig være på igen....Har aldri vært oppe i en sånn situasjon før. Har enten vært intressert eller ikke. så tenkte at når det gikk flere dager mellom hver gang han tok kontakt så var han ikke intressert.Han begynte å snakke om at han hadde det travelt med jobb og ting fremover. Tok det som et hint og ville ikke bli ydmyket. Kanskje han kommer nå når jeg ikke viser interesse, men har fått meg en knekk, for han fikk meg bare til å føle meg dum, når han sa jeg er masete...Tror jeg ville latt han ta iniativet, men jeg tenker litt sånn at enten er de der eller så er de der ikke og da er det bare å komme seg videre.....Men det er jo i min verden. Har foratått etter jeg begynte å lese innpå KG at det ikke alltid er sånn. Lykke til! !! Krysser fingrene for deg!! Er altfor frustrerende å leve med :
Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Når en mann virkelig er interessert, finnes det ikke tvil, er min erfaring. Prøv å la være å mase. Nå er ballen på hans halvdel, la han ta initiativ neste gang. Hører du ikke noe, vet du i hvert fall at han ikke var verdt tiden og hjertet ditt. 1
juliane Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Hva er det du reagerer så mye på, egentlig? Han sa jo bare at han måtte vente til over helga før han visste hvilken dag som passet. Så sa du at han skulle gjøre det, og så svarte han enda en gang at han skulle gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Hva eeeer det med menn som er håpløse å forstå seg på? Jeg har datet en en stund som til å begynne med var veldig ivrig, mens jeg var litt skeptisk. I det øyeblikket jeg faller hodestups og alt går riktig vei, BRÅSNUR det, og jeg føler han bare forsvinner sakte men sikkert. Samtidig som jeg inni mellom får tegn til at han ikke glemmer meg... Som forrige helg fikk jeg plutselig bilde av han ferskeste nevø. Også hender det seg han sier ting enda, som tyder på positive ting, men mesteparten av tiden er jeg frustrert fordi jeg plutselig ikke hører en dritt lenger.. HALLO! Er det ikke bare å si det om man ikke er interessert? I værste fall, om man er for feig til å si det rett ut, kutt nå kontakten HELT? Jeg rekker liksom AKKURAT å tenke: nei.. jeg orker ikke det her. Klarer meg på egen hånd, før han helt plutselig må gi meg et aldri så lite tegn til liv. Makan for en berg og dalbane!!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 De liker nok desverre å ha dere på gress i tilfelle de ikke finner noen bedre. De har ikke den store interessen, men holder dere varme med en melding nå og da, kanskje litt kos og sex. Men hadde de vært så forelsket hadde de vel ville møtes oftere? og passe på at de ikke mister dere!
-Fiona- Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 De liker nok desverre å ha dere på gress i tilfelle de ikke finner noen bedre. De har ikke den store interessen, men holder dere varme med en melding nå og da, kanskje litt kos og sex. Men hadde de vært så forelsket hadde de vel ville møtes oftere? og passe på at de ikke mister dere! Takk, jeg har alltid lurt på om det fantes et fasitsvar på håpløse mannfolk som beviser gang på gang at det er ytterst få man bør stole på
jita Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Jeg tror dessverre det er noe i det med å holde folk på gress. Etter å ha hold på med en fyr en stund burde han jo vite om forholde er verdt å satse på eller ikke? Jeg har opplevd det selv en gang, var en fyr jeg hadde datet i noen måneder, som sa han ikke var klar for forhold. Jeg holdt det i gang med noe jeg følte var ganske lite igjen fra hans side til tider helt til jeg fikk nok av å bli såret. I det tilfellet kom han faktisk etter meg når jeg ga opp hele tingen, og vi var jo sammen en stund, men jeg lurer på om det aldri var den store forelskelsen fra hans side egentlig. I hvert fall gidder jeg ikke lengre å involvere meg med menn som aldri kan bestemme seg lengre. Gidder ikke å bli såret igjen.
Enjoy Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Er så frustrerende!!!! I alle fall når de har vært sånn "på" i begynnelsen.Og når de har oss der de vil så, blir de usikker.Men går selvfølgelig ann å miste interessen etter å ha blitt bedre kjent. Men er enig i at da får de kutte kontakten helt!!!!!Men nå har no jeg gjort det for ham.Tøfft!! men vil ikke ha det sånn, og vet at jeg er verdt mer!! 2
Lykkelii Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hva er det du reagerer så mye på, egentlig? Han sa jo bare at han måtte vente til over helga før han visste hvilken dag som passet. Så sa du at han skulle gjøre det, og så svarte han enda en gang at han skulle gjøre det. OM det var det han svarte på så blir jeg glad..men det jeg spurte/sa var: Du må bare si i fra om du ikke vil ha besøk den uka bladi bladi.. egentlig KUN for å få en reaksjon..vil du treffe meg eller vil du ikke, for jeg begynner å lure.. OG så svarer han will do! :O Meen kan jo være at han ikke svarte meg på det i det hele tatt..men ja jeg reagerer, for dette kan ikke være normalt om man faktisk liker noen..så ja, begynner å lure på om jeg faktisk er ei som går på gress til evt noe annet dukker opp..Men som noen sa her, så er ballen nå på hans side, så aventer i spenning (holder ikke pusten)..og håååper han ble akutt blind og svarte på den første mld enda en gang.. Utroolig lei av vinglete mennesker..hvorfor ikke bare ta en sjangse..enten går det, eller så går det ikke. Ikke verre en det liksom. Ellers får man backe ut enkelt og greit. Skal si i fra åssen det går..om jeg hører noe fra han eller ikke..hååper og krysser alt jeg har..for av en eller annen grunn har jeg fra første møtet følt he`s the one.. Endret 26. februar 2012 av Lykkelii
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #20 Skrevet 26. februar 2012 Jeg spurte han jeg har datet i ca 3 mnd i dag, og som jeg ikke har treft på snart 3 uker grunnet jobb og barn: Når passer det at jeg kommer til uken? (ville ikke gi han noe valg siden vi har avtalt dette for ei god stund siden ) Så svarer han; Må se over helga når det passer. Jeg fikk en bad feeling så jeg skrev; Gjør det! Så du må bare si i fra om du ikke vil ha besøk den uka altså..., Tenkte bare det var kjekt å kunne bli litt bedre kjent siden vi begge har barnefri (tenkte nå kommer det..for nå gav jeg han en gyllen mulighet til å backe ut fra hele greia) Så svarer han søren meg: Will do... men nå er det natta her. Sov godt frøken. snx WHAAAT??! Skjønner meg ikke på denne..Han er et mysterium! Kan noen fortelle meg hva som skjer..er dette normalt for en gutt i "mellomfasen/dating", ja selv om han vil ta det rolig?? Høres ut som han har deg rundt lillefingen. Skal ta å lage en tråd seinere om spillet hvor man ikke må gi for mye og samtidig ikke gi for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå