AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Som tittelen sier; hva gjør dere med de mørke ringene under øynene deres? Syns jeg har prøvd ekstremt mange forskjellige concealere og ingen dekker ordentlig. Flere av de legger seg også i "smilerynkene" (jeg er 24 så det er ikke rynker som syns annet enn mens man smiler, men så blir det liggende sminkespor der liksom, og det er jo mindre pent) Har bl.a. benyttet: - L'Oreal mineral concealer - L'Oreal True Match flytende (den som ser ut som lipglos) - L'Oreal Magic Touch - Garnier Roll On Innser når jeg sjekket sminkesamlingen at det var mye L'Oreal, sikkert fordi det er billig, men har vel helst forsøkt forskjellige påføringer...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Som tittelen sier; hva gjør dere med de mørke ringene under øynene deres? Syns jeg har prøvd ekstremt mange forskjellige concealere og ingen dekker ordentlig. Flere av de legger seg også i "smilerynkene" (jeg er 24 så det er ikke rynker som syns annet enn mens man smiler, men så blir det liggende sminkespor der liksom, og det er jo mindre pent) Har bl.a. benyttet: - L'Oreal mineral concealer - L'Oreal True Match flytende (den som ser ut som lipglos) - L'Oreal Magic Touch - Garnier Roll On Innser når jeg sjekket sminkesamlingen at det var mye L'Oreal, sikkert fordi det er billig, men har vel helst forsøkt forskjellige påføringer... Det er fordi du bruker drittmerker.
HedvigR Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg bruker Cover All Mix fra Make Up Store, den mørkerosa delen Fungerer kjempebra hvis jeg er litt ekstra mørk under øynene. Edit: Tror den største feilen til veldig mange concealere er at de er for gule til å brukes under øynene, og det ser bare litt rart ut. Endret 23. februar 2012 av HedvigR
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det er fordi du bruker drittmerker. Innser det. Derfor jeg setter pris på tips om hva som er bra før jeg kjøper dyre bare fordi de koster mer.
pinar Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker Cover All Mix fra Make Up Store, den mørkerosa delen Fungerer kjempebra hvis jeg er litt ekstra mørk under øynene. Edit: Tror den største feilen til veldig mange concealere er at de er for gule til å brukes under øynene, og det ser bare litt rart ut. Ah, er den den rosa delen som er best? Jeg har akkurat den boksen, men ikke brukt den. Jeg lurer også på kremer å slikt. Er begavet med lekre poser under øynene, på størrelse med ikea bagger.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker La Prairies concealer under øynene. Bra konsistens og dekkevne. Den er dyr, men mest fordi den kommer i 2pk. Kiloprisen er lik YSL Touche Eclat - til sammenlikning. Sistnevnte synes jeg er litt tørr.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker La Prairies concealer under øynene. Bra konsistens og dekkevne. Den er dyr, men mest fordi den kommer i 2pk. Kiloprisen er lik YSL Touche Eclat - til sammenlikning. Sistnevnte synes jeg er litt tørr. Hvor kjøper du fra?
HedvigR Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Ah, er den den rosa delen som er best? Jeg har akkurat den boksen, men ikke brukt den. Jeg lurer også på kremer å slikt. Er begavet med lekre poser under øynene, på størrelse med ikea bagger. Ser at MUS kaller den orange-rød, men jeg heller nå mer mot rosa Den til venstre her Den funker veldig bra for meg under øynene, og så bruker jeg den gule på litt røde områder. Holder veldig lenge og, så verdt prisen synes jeg!
Satan i gatan Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 For å redusere ringene, kan du legge to skjeer i fryseren/kjøleskapet en stund, og så legge de under øynene til de ikke er så kalde lenger.
pinar Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Ser at MUS kaller den orange-rød, men jeg heller nå mer mot rosa Den til venstre her Den funker veldig bra for meg under øynene, og så bruker jeg den gule på litt røde områder. Holder veldig lenge og, så verdt prisen synes jeg! Ah den jeg har , får kanskje begynne å prøve å bruke den og. Er det noen som har andre tips til å unngå mørke ringer/poser? (Jeg er ikke TS).
mEditari Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Hvor kjøper du fra? Jeg har ikke funnet noe sted som selger denne så billig at det lønner seg å kjøpe på nett (pga toll og moms), så jeg har kjøpt på Esthetique (Kicks nå) på Byhaven i Trondheim. Vet at de har den på Gimle parfymeri også.
Gjest Tigress Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Brukar ein rimeleg concealer no om dagen, frå Maybelline. Har brukt ein frå Kanebo tidlegare, den skal eg kjøpe att neste gong. Funkar fint. Kan ikkje seie eg synest det er så stor skilnad på Maybelline og Kanebo, men eg likte konsistensen på Kkanebo sin betre, og det var litt lettare å styre kor mykje som kom ut av han. Men det viktigaste eg gjer for å forebyggje er nok å sove mykje. Eg søv så og seie aldri under 8 timar kvar natt, med undantak av dei siste dagane, for no er eg sjuk og vrir meg halve natta i staden. Og slik ser eg verkeleg ut óg! Endret 24. februar 2012 av Tigress
Ninnin86 Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Jeg bruker sheer cover mineral foundation, og det fungerer bra for meg Både concealeren og selve pudderet fungerer utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå