AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Har fått meldinger både fra skole og bhg om at det er mye lus for tiden. Bør man ha lusekam når man sjekker om barna har lus? Vi har ingen erfaring med lus, så vi er litt blank på området...
Gjest navnelapp Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Ja, definitivt. Du får dei på apoteket, og kjøp gjerne med ei flaske lusemiddel med det same, det held seg lenge, og ein oppdagar lusa som regel på kvelden. Då er det ekkelt å legge seg utan å ha tatt kur... Eg føretrakk (dette byrjar å bli ei stund sidan) dei svarte i plast, dei i metall likte eg ikkje så godt. Sjekk med godt lys, og ha gjerne ei gryte med kokvarmt vatn i nærleiken, som du kan dyppe kammen i når du har fått lus på. Husk på at når barna byrjar å klø har dei gjerne hatt lus i to-tre månader. Unngå overnattingar og luebytte, når dei sit med hovuda tett saman over ein DS kan også lusa vandre over. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Ja, definitivt. Du får dei på apoteket, og kjøp gjerne med ei flaske lusemiddel med det same, det held seg lenge, og ein oppdagar lusa som regel på kvelden. Då er det ekkelt å legge seg utan å ha tatt kur... Eg føretrakk (dette byrjar å bli ei stund sidan) dei svarte i plast, dei i metall likte eg ikkje så godt. Sjekk med godt lys, og ha gjerne ei gryte med kokvarmt vatn i nærleiken, som du kan dyppe kammen i når du har fått lus på. Husk på at når barna byrjar å klø har dei gjerne hatt lus i to-tre månader. Unngå overnattingar og luebytte, når dei sit med hovuda tett saman over ein DS kan også lusa vandre over. Takk for svar! Da blir det en tur på apoteket i morgen. Er det enkelt å oppdage de? Sjekka med en vanlig kam her om dagen, men kunne ikke se noe.
Gjest navnelapp Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Ein vanleg kam fangar dei ikkje opp. Nei, dei er ikkje lette å oppdage, men du kan sjå dei kravle mellom tindane på kammen. Småbarnlivets gleder...
Mamma1 Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jepp, kjekt å ha ein liggande slik at ein kan sjekke med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå