Gå til innhold

Barn i London

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vi skal reise til London i mai. Sønnen vår er 2 1/2 når vi reiser, også jeg lurer på om dere har noen forslag til ting vi bør gjør/ikke gjør med han?

Jeg ser for meg London Zoo. Kanskje London eye...? Har hørt om en fem etasjes lekebutikk som vi vel bør få med oss hvertfall en etasje av...? London Duck tours er kanskje noe? Madame Tussauds tror jeg vel utgår...?

Vi reiser med to småbarnsfamilier til, og har fire hele dager til disposisjon + litt av de dagene vi kommer/drar. Hotellet har stor barnevennlig hage/park ved seg.

På forhånd tusen takk for hjelp!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Vi skal reise til London i mai. Sønnen vår er 2 1/2 når vi reiser, også jeg lurer på om dere har noen forslag til ting vi bør gjør/ikke gjør med han?

Jeg ser for meg London Zoo. Kanskje London eye...? Har hørt om en fem etasjes lekebutikk som vi vel bør få med oss hvertfall en etasje av...? London Duck tours er kanskje noe? Madame Tussauds tror jeg vel utgår...?

Vi reiser med to småbarnsfamilier til, og har fire hele dager til disposisjon + litt av de dagene vi kommer/drar. Hotellet har stor barnevennlig hage/park ved seg.

På forhånd tusen takk for hjelp!!! :)

Dere burde besøke London Aquarium (vis a vis London Eye) Med masse spennende fisk, også digre haier. Som svømmer over deg mens du går i en glasstunell under. I tilegg har de et skateakvarium hvor du kan klappe skatene.

Skal dere besøke London Zoo bør dere reise dit med kanalbåt på Regents canal fra Litle Venice. Si ifra ved ombordstigning at dere skal til London Zoo da dere slippes av inne i selve parken og må kjøpe bilett til den sammtidig med båtbiletten.

Endret av Kjetil E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med tipsene over.

Leketøysbutikken du tenker på heter Hamleys og ligger midt i Regent Street. Jeg tror den kan være litt voldsom for en på 2 1/2, men etasjene har aldersinndeling, så der kan dere bare gå til etasjen for de minste.

Bare det å kjøpe med litt mat og sitte i en av parkene kan være stas. St.James's Park (ved Buckingham Palace) har mange ulike typer fugler, og er også fullt av ekorn. Gøy for de minste.

Golden Hinde er en flott båt man kan besøke og klatre i. Ser nesten ut som et sjørøverskip! Her er det alltid barn som klatrer og leker når jeg har gått forbi. Båten ligger på Southbank (som forøvrig er et kjempefint område å gå tur langs Themsen).

Det er også små bondegårder med dyr i London, bl.a. i Hackney og Spitalfields.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...