Gjest BamseB Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Hva med å legge ut deres gode vitser/skrøner? Starter det hele med en grovis for å "legge lista" Hvordan vet gutta at sædkvaliteten er bra? -Damene tygger før de svelger.
Gjest sardintroll Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Hvordan vet gutta at sædkvaliteten er bra? -Damene tygger før de svelger. Spermamint - Prøv den, De også! :gjeiper:
PulsPlus Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Mor, far og sønn hadde besøk av farmor (til sønn) langveis fra. En kveld hadde far og mor sex, og far var i full gang med å ta mor bakfra da han hørte en lyd bak seg, han snudde seg og så sønnen se forskrekket på de for så gå ut av rommet. Såklart avsluttet de akten og far tenkte han måtte snakke med sønnen om hva han hadde sett. På vei ut av rommet hørte han merkelige lyder fra stua, og han gikk ned for å se hva som skjedde, der fant han sønnen sin i full gang med å ta farmoren sin bakfra, og sønnen sier "er ikke så jævla arti når det er mora di hæ??" 2
Gjest sardintroll Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Her kommer en klassiker: Mannen hadde nettopp runka, og på vei til badet skled han i sin egen sæd og datt så lang han var. Han sukket oppgitt og sa: "Dem er ikke gamle før dem spenner bein på faren sin!" 1
Elibo Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg var på vei inn på en bensinstasjon da jeg oppdaget tre menn som sto ved siden av en reklameplakat. De lo og tok bilder. På plakaten sto det: Den store bolle-duellen. Og bildet av noen nystekte boller med diverse innhold. Syntes ikke plakaten var særlig morsom. Men når jeg passerte de tre mennene så forsto jeg hvorfor de flirte. Mennene var danske. Og bolle på dansk er ikke det samme som bolle på norsk;-)
Gjest sardintroll Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Kan godt forstå at de fikk seg en god latter da ja, slike små forskjeller kan gjerne bli morsomme. xD
Gjest BamseB Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Vet dere forskjellen på ei svigermor og ei kråke da? Den ene skriker, skråler og roter i alt - den andre kan fly...
Gjest sardintroll Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Vet dere forskjellen på ei svigermor og ei kråke da? Den ene skriker, skråler og roter i alt - den andre kan fly... :skratte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå