Puselusk Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 (endret) som tittelen sier. lag et dikt ut i fra dine tanker akkurat nå, hva du gjør, hvordan ting er rundt deg osv...men akkurat nå/det som akkurat skjedde (i dette "tidspunktet" basicly). Helst med rim, men MÅ ikke såklart Kan være morsomt å se hvor rare, eller fine, merkelige sånne dikt kan bli ^^, nødrimordbok i tilfelle: http://rimord.com/ Mitt bidrag: Jeg er alene I dette ubeskrivelige rot min mage lager sirener og jeg ser på min skrot Men i dag er jeg sliten og nutriletten smake nok litt tørt jeg føler meg litt liten dagens løp er kjørt jeg kaster et blikk på et bilde og tenker: jeg savner deg så rømmer inn i meg selv fra en støykilde av biler som forstyrrer meg ennå. men ellers er det så stille og jeg er i rotet alene her med en tørr nutrilett og et bilde og lengter etter hans nærvær. Endret 23. februar 2012 av Puselusk
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg sitter her alene med tanker som skaper en scene I ste så var vi to men det var helt til han dro Vi delte seng og dyne Jeg elsker virkelig det synet Men nå er jeg alene med tankene som skaper en scene I mitt bryst jeg fant en kul i tankene er alt jeg hører et gaul Bekymret, alene og trett jeg kjenner nå at magen er mett Haha, dårlig, dårlig. Kan mekke et annet mens vi er i gang. Tankene er rare De varsler kanskje fare Når sjalusien er på topp kjennes det ut som at jeg er i en fangestropp Jeg prøver å la være å tenke på det sære Jeg må prøve å tenke bra Ellers vil han kanskje dra Jeg vil endre mine tanker å feste de til et anker mitt hjerte bare banker når jeg har alvorstanker Min kjære jeg aldri vil miste han vet hvordan meg friste Jeg elsker han så mye og ser han rett i øye (haha)
Gjest Survival Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Så sitter jeg her igjen foran skjermen Aldri har fredagen vært så stille Jeg tenker litt kort for meg selv Var det dette jeg egentlig ville? Mitt opprinnelige ønske var som følger Å sitte hjemme på fredagskveld Og det var akkurat det som skjedde Popcorn, PC og Seinfeld Alt er som det skal være Denne roen passer godt for min syke kropp Jeg svarer mitt eget spørsmål Å være hjemme på fredag er helt topp! Har aldri vært noen dikter, dessverre.
Cannavaro Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Stille natt med vind i trærne dagen ga svar på at våren er nære. Det drypper fra taket og snøen smelter, jeg legger bort min vintergenser. Peisen er slukket og sola den varmer, det er tid for utepils og fugler som larmer. Igjen skal vi møte lysere tider, da dyrker vi nordboerens bedre sider.... Lyset som gir oss vitamin D ankomsten din gleder vi oss med...
Wonders Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 sett ord på, ord gir livet retning fremover
Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Store, hvite flater Hvite, snødekte gater Vann som renner Snille venner Lister som ligger i vater. Endret 29. januar 2013 av Badebuksa
Wonders Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 gleder oss her er mitt Gi meg å strekke meg ut over det jeg er i meg selv, for å se de jeg lever sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå