smile Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 koster det noe å opprette en sparekonto? Årsavgift? Hvor lang "holdbarhet" har en pengesjekk? Takker for svar.
Usikker Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Oprettelse av konto er vel vanligvis gebyrfritt - men jeg tror nok noen banker tar seg betalt for det også. Noen tar også et slags "vedlikeholdsgebyr"......... Uansett så bør du undersøke med den respektive banken. Det står på sjekken hvor lenge den er "holdbar"............ vanligvis 6 mnd. tror jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Jeg opprettet sparekont gratis. Har 12 gebyrfrieuttak i året. Sjekk har jeg ikke peiling på. Ga bort en gavesjekk til dåp, men tror ikke det var tidsbegrensing for når de hevet den. Det sto ikke noe om det iallefall.
smile Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2004 nei det sto ikke noe dato på sjekken men jeg får vel snu meg rundt og gjøre noe med den. Takk for svar!
Usikker Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Det står ingen utløpsdato på sjekken - men det står en lite tekstfelt som sier noe sånn som at: Sjekken er gyldig i 6 -seks- mnd. fra utstedelsesdato. Såfremt du her snakker om en bankremisse eller bank-sjekk da........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå