Gå til innhold

Noen som kan be meg ta meg sammen? (eksamen)

smil

Anbefalte innlegg

Kjære alle mine venner!

Har vært ganske "flink" i det siste. Forholdsvis få KG-besøk til fordel for eksamenslesing. (Hadde min første eksamen i dag). På fredag har jeg min siste eksamen før sommeren, og her sitter jeg.... Trenger noen til å "stramme meg opp". Jag meg ut herfra!!

Skjerp meg, Smil! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HUSJ!!! HUSJ!!!

Nå må du være flink jente og se til å komme deg ut herfra!!!

*prøver å være streng englemamma men liker ikke å jage bort mine egne menighetsbarn*

(Uff, være hos Væren og alle englene du, smil!)

Nei, alvorlig talt: Nå sier du til deg selv: Kl. 21.15 skal jeg gå vekk fra denne evighetsmaskinen og gjøre noe meget nødvendig. Lese til eksamen!!! Men først skal jeg kose meg her et kvarter til! Hehe...

Lykke til, her har du en eksamens-ekno til å hjelpe deg å holde fast på konsentrasjonen!

Klem og lykke til med lesing og eksamen fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Væren! *spiser eksamens-ekno*. Ja, hvis jeg greier å komme meg vekk kl. 21.15, rekker jeg å lese i 15 min før den nye serien på TVN begynner...

Tror egentlig ikke jeg greier den ekamenen likevel. (Skylder på det lille englebarnet mitt.) Har ikke lest nok. Gikk forresten greit i dag tror jeg. Jeg får ta den andre til jul...

Tror jeg skal lese litt likevel. Hvis jeg har pæreflaks, kan jeg jo få akkurat det jeg leser på i kveld og i morgen icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Stå på, Smil!

Bare en liten ekstra innsats nå, så er du vel i havn på fredag - det er ikke lange tiden igjen. DA kan du ta for deg KG 24 timer i strekk!

Krysser alle fingre og tær for deg.

Lykke-til-klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli så sint da! Liker ikke det jeg.

Men nå stikker jeg, klokka er vel kvart over, tror jeg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA SMIL, HEIA SMIL, HEIA SMIL!!!!!!!!! enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-22 21:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg er visst her enda jeg, men nå SKAL jeg gå. Tusen takk, Tuva icon_smile.gif Gleder meg masse til fredag. Da skal jeg komme å drikke litervis med deilig pærebrus! Kan jeg få en nå, som jeg kan ha med meg på fredag? Det gjør sikkert susen!

Kommer ikke å være her så mye de neste to-tre ukene. Skal jobbe. Men i sommer, skal jeg tilbringe mye tid på bassengkanten (og i bassenget) sammen med dere.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du få med deg en pærebrus!!!

Jeg har faktisk to!! icon_smile.gif Så kan du kose deg med en i dag og en til fredag!

Fortsatt masse lykketillykketillykketil!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal oxo ha eksamen Gjesp.gifgrine.gif

Hele neste uke...snufs, jeg vil jo være her sammen med dere...*gråter mine modige tårer*..*fikser på mascaraen som renner i strie strømmer ned mine kinn* jeg grine.gif vil ikke, vil ikke vil ikke ha eksamen.....helsepolitikk, BLÆH! sinna.gif

Jeg vil heller være her og stelle med dere, ingen som er syke som jeg kan hjelpe (sikkert god nok grunn til ikke å ha examen)

tror dere ikke det da?????

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-05-23 11:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men så ta dere sammen da jenter, dere kan leke etterpå! frustrert.gif

Hjalp det? icon_lol.gif

sinna.gifPMS-RaniHehe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-23 12:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeljenta mi, skal du også ha eksamen....

Ikke så lei deg nå da. Er sikker på at det går bra, du som er så flink og snill og grei!!!! icon_wink.gif

*holder godt rundt Angel og trøster*

Ta deg en pærebrus nå og ro deg ned. Du skal se at det snart er over med alle aksamnene og da kan du være her så masse du vil!! icon_smile.gificon_smile.gif

Koser og klemmer fra, 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

SKJERP DEG! KOM DEG I LESINGEN!!!

DU GÅR IKKE GLIPP AV SÅ MYE, VI SKAL HOLDE ØYNENE OPPE FOR SLADDER TIL DU KOMMER TILBAKE

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på bassengkanten og koser meg med pærebrus. Tusen takk, Tuva!

Kunne ikke komme i går, grunnet et visst bryllup i byen. Men nå er jeg her, og nyter ferien! (Som varer helt til mandag... Da skal jeg jobbe i to uker.)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Smil! icon_smile.gif

Sitter du her å slapper av du da! Tar gjerne en pærebrus sammen med deg, jeg. *slenger meg ned på en palmestol*

Aaaaaahh.......dette er deilig, ikke sant? icon_smile.gif

Lurer på om det er noe ekno her også....*kikker rundt*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Jeg trenger også å bli tatt sammen...

Pussig hvor fort timene går når man bare gjør ingenting, ikke sant?

Mmm, pærebrus *sluuurp* icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...