AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Ville bare si ifra at jeg skulle åpne en pakke joico k pak idag, for å kure håret, men den luktet veldig merkelig, rett og slett råtten banan istedet for søt banan som den lukter til vanlig. Den var også annerledes i konsistensen. Dessuten er den heller ikke så billig når man betaler 220, - for 150 ml, tror jeg kjøpte 300 ml til 350 i butikk, selvom det er to eller tre år siden. I tillegg så jeg at de fremdeles selger store flasker Tigi dumb blonde som ikke produserer lenger, såvidt jeg vet, de selger også Verasces Red Jeans parfyme som jeg trodde er gått ut helt overalt. Kommer ikke til å bestille en gang til der, jeg liker ikke å bli lurt.
Vulpes Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har ingen erfaring med eller kunnskap om Blivakker.no, men kom på et blogginnlegg jeg leste nå nettopp da jeg så denne tråden: http://www.hildechristina.com/blivakker-no-mail-sendt-som-svar-til-kunde 1
La Guapa Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Ville bare si ifra at jeg skulle åpne en pakke joico k pak idag, for å kure håret, men den luktet veldig merkelig, rett og slett råtten banan istedet for søt banan som den lukter til vanlig. Den var også annerledes i konsistensen. Dessuten er den heller ikke så billig når man betaler 220, - for 150 ml, tror jeg kjøpte 300 ml til 350 i butikk, selvom det er to eller tre år siden. I tillegg så jeg at de fremdeles selger store flasker Tigi dumb blonde som ikke produserer lenger, såvidt jeg vet, de selger også Verasces Red Jeans parfyme som jeg trodde er gått ut helt overalt. Kommer ikke til å bestille en gang til der, jeg liker ikke å bli lurt. Huff så dumt. Jeg har handler Joico fra dem flere ganger og aldri vært misfornøyd! Velger å ta sjansen siden det er så billigere enn hos frisøren min.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Har opplevd Blivakker som en seriøs aktør, og ikke hørt om noen som har negative erfaringer med de, men ikke bra dersom alt dette stemmer :/ Skal iallefall ha det i bakhodet.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Dette er ikke første gangen, for å si det sånn. Jeg har selv mottatt et par merkelige produkter derfra, og etter den useriøse og nesten truende mailen eieren sendte til en av kundene som forsøkte å klage, så har jeg handlet der for siste gang. 2
challenger Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Har hørt mye rart om de, men selv har jeg kun gode erfaringer med blivakker:) Aldri opplevd å få gamle produkter osv..
Casall Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har handlet mye der, og ikke opplevd noe dårlig/utgått, MEN de er ikke akkurat billige! Bestill heller fra feelunique, MYE billigere og garantert "ekte". 3
Gjest "gjest" Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har alltid vært storfornøyd med dem.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Ts her, jeg har også vært fornøyd før, men etter nå å ha googlet litt så ser det ut til at de spekulerer i å sende ut utgåtte og foreldete produkter.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Dette er ikke første gangen, for å si det sånn. Jeg har selv mottatt et par merkelige produkter derfra, og etter den useriøse og nesten truende mailen eieren sendte til en av kundene som forsøkte å klage, så har jeg handlet der for siste gang. Den mailen er fake bare så du er klar over det. Ser at Hilde Christina har fjernet innlegget sitt om saken også. Det er noen som har fabrikert en mail under påskudd av å være Einar Øgrey Bransdal og liksom truet en kunde. Men det er kommet frem at Bransdal ikke sitter i kundeservicen for blivakker og aldri har sendt en slik mail.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Den mailen er fake bare så du er klar over det. Ser at Hilde Christina har fjernet innlegget sitt om saken også. Det er noen som har fabrikert en mail under påskudd av å være Einar Øgrey Bransdal og liksom truet en kunde. Men det er kommet frem at Bransdal ikke sitter i kundeservicen for blivakker og aldri har sendt en slik mail. Det var jeg ikke klar over, så da trekker jeg selvfølgelig tilbake min påstand. ...men jeg kommer nok ikke til å handle der mer uansett når det finnes så mange bra alternativer.
Jade Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Ja, det var noe som skurret når jeg leste den mailen. Hvorfor i all verden skulle han skrive noe så dumt og risikere at mailen ble publisert?
Gjest "gjest" Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Hilde Christina bør skjerpe seg, man publiserer ikke sånt før man sjekker kilden, dvs han som liksom skulle ha skrevet mailen. 2
murray Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 For sjampo har jeg bestilt fra lookfantastic i flere år nå. Anbefales virkelig! Veldig mye billigere enn hos frisør og har aldri opplevd noe trøbbel. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7974535 Så denne saken på forbrukerinspektørene for en liten stund siden. Har kjøpt litt fra blivakker før og da har jeg vært fornøyd. Men kjøpte en shampoo sist, som jeg IKKE er fornøyd med. Er ganske sikker på at det ikke er ekte/"fersk" vare.
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har brukt Bli Vakker i mange år og er storfornøyd, både med service og produkter.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Slik jeg har forstått er de veldig hjelpsomme om man skulle få et utgått produkt. Virker som om de kanskje har litt dårlig oversikt på produktene sine så slike tilfeller kanskje skjer mer enn nødvendig. Men det er ren spekulering. Anbefaler ihvertfall å bare ta kontakt med dem.
acna Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Den mailen er fake bare så du er klar over det. Ser at Hilde Christina har fjernet innlegget sitt om saken også. Det er noen som har fabrikert en mail under påskudd av å være Einar Øgrey Bransdal og liksom truet en kunde. Men det er kommet frem at Bransdal ikke sitter i kundeservicen for blivakker og aldri har sendt en slik mail. Det blir vel ord mot ord vedrørende om denne mailen er fake eller ikke. (Noen som har tatt på seg skylden?) At han ikke sitter hos kundeservice er et verdiløst argument. Hvis han vil sende mail fra kundeservice-mailen, så kan han helt sikkert gjøre det hvis han vil, tror jeg. Jeg tviler ikke på at han einar-fyren er istand til å skrive en slik mail, og det overrasker meg ikke om han faktisk har gjort det. Han har opptil flere ganger tråkket verbalt i salaten, uten å lære av det. (Forøvrig er mailen skrevet på samme måte som hans tidligere ytringer, så om mailen er fake, så er det en god etterligning!) For min del holder jeg meg til feelunique og lookfantastic. BliVakker blir for useriøst. 2
marthes Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 jeg handler kun fra utenladske nettbutikker, aldri norske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå