Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Eh... gjelder garantien når jeg har mistet hele klokka? Tviler vel egentlig på det, men det er så sinnssykt surt å ha mistet en helt ny klokke. :cry: Jeg tror den må ha falt på vei til skolen i dag morges, så jeg lurer på om det kan ha vært noe galt med den, at noe løsnet eller noe. Tviler på at låsen kan ha gått opp av seg selv, for den var hard! Men. Er det noen som helst mulighet for at jeg kan overbevise butikken om dette når jeg ikke har klokka lenger? Det er vel ikke meningen at den skal kunne falle av sånn helt av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Nei, det kan du nok ikke.

For alt de vet kan du jo ha somlet den bort eller solgt den.

Kan du ta det på reiseforsikringen, hvis du har? De gjelder ofte utenfor egen kommune.

Gjest Virvel
Skrevet

Det hjelper vel ikke at reiseforsikringen gjelder utenfor kommunen?

Gjest Poirot
Skrevet
Det hjelper vel ikke at reiseforsikringen gjelder utenfor kommunen?

Jeg vet jo ikke i hvilken kommune du bor, og hvilken kommune du går på skole, da kjære Virvel....

Gjest Zalomine
Skrevet

Min reiseforsikring gjelder om jeg så er på butikken den, 5 minutter unna huset (men, ikke på jobb/skole trur jeg)

Skrevet
Min reiseforsikring gjelder om jeg så er på butikken den, 5 minutter unna huset (men, ikke på jobb/skole trur jeg)

Det gjør min også - og på vei til og fra jobb.

Skrevet

Men reiseforsikring og garanti er ikke det samme..

Gjest Zalomine
Skrevet

Nei, selvsagt er det slett ikke det samme.

Men dersom gaantien ikke er til noen nytte... for hvilken nytte gjør en garanti på at du har mistet en klokke?, da er det vel greit dersom man finner noe annet, i dette tilfellet en reiseforsikring, som kanskje kan hjelpe?

Skrevet

Det beste ville vel vært om du hadde egen forsikring på klokka. Folk forsikrer jo mobilen sin og andre verdisaker, så...

Men sjekk ut reiseforsikringen i alle tilfeller. :blunke:

Må også føye til at noen ganger er faktisk forsikring inkludert i garantien. Mister jeg forlovelsesringen min, får jeg en ny. Greit sånn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...