Gå til innhold

Singapore

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal til Singapore i sommer,vil gjerne ha tips:-))Har med to barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKal til Singapore i sommer,vil gjerne ha tips:-))Har med to barn.

Vi var i Singapore med to barn i Julen, og Singapore er en fantastisk plass. Veldig barnevennlig!

Vi bodde på et hotell med lav standard i bydelen Little India, så kan egentlig ikke anbefale det med mindre dere reiser på budsjett!

Ting å få med seg i Singapore (med barn):

-Sentosa

-Universal Studios

-Little India og Chinatown

-Singapore FLyer (Pariserhjul)

-Singapore Zoo

-En tur med kabelbanen

-Shopping, shopping, shopping!

Det er mye å finne på i Singapore, og verken vi eller ungene kjedet oss et sekund mens vi var der. Jeg har skrevet en del om Singapore og ting å gjøre der med barn på bloggen vår, som du kan lese her hvis du vil.

God tur!

Skrevet

Skriver under på Sentosa! Kjempefin og familievennlig opplevelsesøy!

Skrevet

Tusen takk for fine svar:-) Bør man vaksineres ?

Gjest padawan
Skrevet

hvis du komemr fra land (eller nylig har reist i land) hvor det er yellow fever (hvis jeg ikke husker helt feil) er det påkrevd at du har vaksinasjons for den vansinen. elelrs er det ikke noe krav til vaksiner. Skal du kun være i Singapore vil jeg påstå det ikke er noe vits i at du tar noen vaksiner.

Skrevet

Følger, skal mellomlande der noen dager på tur til Australia.

Hvilket selskap reiser dere med, noen tips til billige flybilletter? Hvor mye måtte dere ut med ned?

Gjest padawan
Skrevet

Sjekk Qatar airways sine sider. de har hatt mye kampanjer tidligere. da mellomlander du kun i Doha/Qatar på veien.

Skrevet (endret)

Finnair har kampanje nå. Fra 4390 kr. Min lenke

ingen billetter i juni-august da.

Endret av Lilu
Skrevet

Finnair har kampanje nå. Fra 4390 kr. Min lenke

ingen billetter i juni-august da.

JØSS, ja var innom. Den skal jeg følge med på, vi skal i desember da. Men den bookmarkes, Thanx!

Var ikke meningen å kuppe tråden din TS.

Skrevet

Kontakt reiseklinikken eller se oversikten over anbefalte vaksiner på hjemmesiden. Man må strengt tatt ikke vaksinere seg, men det er en billig investering i helsen sin.

Skrevet

Følger, skal mellomlande der noen dager på tur til Australia.

Hvilket selskap reiser dere med, noen tips til billige flybilletter? Hvor mye måtte dere ut med ned?

Det kan være lurt å melde seg på nyhetsbrev til forskjellige flyseskaper som flyr den strekningen du skal fly. Slik får du mail når det dukker opp kampanjer.

Vi har forøvrig flydd med Air Asia, både innad i Asia og også til Australia. Hvis du takler litt mellomlandinger kan du få billig fly her. De flyr direkte fra London til Kuala LUmpur og prisen på den strekningen en vei starter på 1200 norske, (også kan du bytte fly der evt ta buss til Singapore.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...