Glasögon Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 For et par uker siden var jeg på H&M og da så jeg noen hold-in produkter jeg tror jeg ikke har sett der før. Var vel en for mage og rumpe, og en for rumpe og lår tror jeg. Vet ikke om det var et produkt av H&M, men det jeg lurer på er om disse er noe bra? Har overhodet ikke råd til noen dyre greier nå, og skal bruke en kjole på lørdag som er litt for tettsittende over magen... Noen som har prøvd de? Eller andre billige hold-in produkter? Takk for svar
Gjesten Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har ikke prøvd fra hennes, men jeg har brukt en sånn billig hold-in fra Lindex, og den gjør susen
Glasögon Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2012 Så bra! Vet du om man egentlig får prøve sånt først?
Gjesten Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det kommer nok litt an på hvilken type det er. Min er bare et magekorsett, så det fikk jeg prøve. Om det er "truser", vet jeg ikke om man får prøve. Det kan du jo spørre om
Glasögon Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2012 Takk Da skal jeg ta meg en tur på Lindex imorgen eller lørdag!
Ibanez Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har den med lår rumpe og mage, synes ikke den virker på magen men ser litt forskjell på lår og rumpe.
FantasDick Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Tror jeg har prøvd de fra H&M, men jeg synes å huske at de ikke fungerte så bra. Av billigmerkene synes jeg Pierre Robert er best. De gjør jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå