Chord Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Har kjøpt meg kokosnøttolje, og hørt at det kan brukes i hår og på hud. Men hvordan kan jeg bruke denne oljen som en hårkur? Og hvordan kan den brukes på huden? Hva bruker dere den til, bortsett fra i mat?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Smører på huden når jeg kommer ut av dusjen, mens huden fortsatt er fuktig. Mye bedre enn bodylotion og uten ekle stoffer. Pleier å ha det i håret før jeg legger meg og har det i natten over.
Chord Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2012 Bruker man balsam etterpå eller lukker denne oljen porene?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Bruker man balsam etterpå eller lukker denne oljen porene? ? i håret tenker du på? Jeg pleier ofte å vaske den ut med bare balsam dagen etter. Det går helt fint, bare start med så kaldt vann du bare klarer. Andre ganger blander jeg med balsam/hårkur.
-Ishtar- Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Coconut olje er veldig fett, så du må skylle den ut og ta i balsam. Jeg brukte bare vanlig olje som man får kjøpt på helsekost forretninger. Den er jo fast i form, til du får den i hendene.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Min erfaring er at Cocosa (kokosolje) er mye lettere å få ut av håret enn andre oljer. Olivenolje er det verste!
challenger Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker den som vanlig bodylotion jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå