Livets datter Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 "...da hadde jeg ikke mye høy i hatten" Husker du flere?
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Nå gjelder det å holde tungen i den rette munnen...
Flo* Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Lykken står den kjekke veps. -------------------------------------------------------------------------------- Nå er rådyrene gode. -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har sovet som på en sten. -------------------------------------------------------------------------------- Evig eies kun det teipte!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Og der satt jeg, med skjegget fullt av postkasser...
Mrs. K Skrevet 9. januar 2004 #11 Skrevet 9. januar 2004 Jeg samler på morsomme vendinger. Her er saxet fra KG: å legge to pluss to sammen dra alle over en kamm dra alle under en kam drar alle med en kam feie alle over en kam Jeg grer mange over en kam nå; å greia alle kristne under ein kam ikke ta alle over en kam tar alle under en kam Må ikke kasta stein i glasshus Denne er min absolutte favoritt: der alle kvinnfolk blir kjørt over en kam Hilsen Trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå