Gå til innhold

Har du sett en slik veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! :) Er på utkikk etter en ny veske. Har sett jenter med noe ala det jeg er ute etter: medium størrelse (dvs, plass til en macbook, noen skolebøker etc.), brun farge og viktigst av alt: brief-case-preg! På en måte litt hard og "professor-aktig", men det må være en skulderveske! Noen som har sett en slik på noen butikker? Da blir jeg supertakknemlig :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulberry brynmore selvfølgelig :D

Skrevet

Veldig fin! Men er på utkikk etter en hardere, litt mer robust. Sånn at den kan stå av seg selv, liksom :gjeiper:

Skrevet (endret)

Hvorfor kjøper du ikke bare den da? De sender jo over hele verden, og prisen er rimelig.

Ellers holder jeg med mulberrygal.

Endret av ashera
  • Liker 1
Skrevet

Sa det var noe ala den jeg leter etter :)

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en slik i Norge? Er ikke spesielt interessert i å bestille fra ebay :snurt:

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en slik i Norge? Er ikke spesielt interessert i å bestille fra ebay :snurt:

Hvorfor ikke?

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke styre med toll osv når jeg bestiller derfra. Vil heller bruke en seriøs nettside eller en ordentlig butikk.

Skrevet

Cambridge Satchel?

Skrevet

Jeg har denne fra Ellos - superfornøyd med den etter at jeg smurte den inn med lærolje.

http://www.ellos.no/dv/20-Accessoirer-Vesker-bager/Accessoriesbyellos/_/N-fhtZ1z12905Z1z141xe?Nr=310022

Har ikke sett noe til den dårlige kvaliteten som noen av de som anmelder den rapporterer om. Har hatt min i snart ett år ( sommer 2011) og den er like hel og fin. Eneste minus er at jeg ikke kjøpte den på salg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...