Tjorven Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det noen som kan gi meg en oppskrift på hvordan jeg kan strikke et hjerte? Kan jo prøve meg frem selv, men kanskje noen kan gi meg litt hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Har ikke oppskrift i hodet, men tegn opp hjertet på et ruteark. Begynn nederst med få masker, så øker du i hver side til ønsket bredde. Når du skal dele på midten så feller du x antall masker og strikker hver side for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. januar 2004 #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Sånn kanskje? xx xx xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxx x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Tja... Det endra seg jo totalt fra før jeg posta det, til etter posting... Prøver på nytt qqqqqqqqqqqqqqqqq qqqqqxxqqqxxqqqqq qqqqxxxxqxxxxqqqq qqqqxxxxxxxxxqqqq qqqqqxxxxxxxqqqqq qqqqqqxxxxxqqqqqq qqqqqqqxxxqqqqqqq qqqqqqqqxqqqqqqqq qqqqqqqqqqqqqqqqq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #5 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja, noe sånt. Man bare legger til antall masker på tegningen alt etter så stor man vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå