Gå til innhold

hvilke butikk er flink å finne riktig jeans på deg?

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Ja!

Er det Carlings eller hvilke butikker hjelper deg med riktig bukse som gir bra rompe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en "personlig shopper" på Carlings (Mercur, Trondheim) som jeg er veldig glad i. Han er superflink til å finne klær jeg ikke visste jeg lette etter, finner jeans som som sitter som et skudd og som gir meg verdens fineste låvedør.

• Liker 2
Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg har en "personlig shopper" på Carlings (Mercur, Trondheim) som jeg er veldig glad i. Han er superflink til å finne klær jeg ikke visste jeg lette etter, finner jeans som som sitter som et skudd og som gir meg verdens fineste låvedør.

Heldig du! Jeg sikter til Oslo, får vel finne ut av det tilslutt :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Carlings på Steinkjer er kjempdyktige.

Skrevet

Heldig du! Jeg sikter til Oslo, får vel finne ut av det tilslutt :)

De er flinke på Carlings i Oslo også!

Gjest Rastl0s
Skrevet

Hva med gutter da?

Etter jeg startet å trene seriøst har jeg rimelig store lår i forhold til ola nordmann og alltid hatt stor rumpe etter noe idretter jeg har drevet med, så alt av bukser blir for trange, og når jeg går opp i størrelse enda mer så blir de alt for store.

Har pleid å bruke 34 i livet, men de er alltid for trange. Nå bruker jeg 35-36 og det er bare et fåtall som passer bra. Alltid veldig trange over rumpa og over låra og enkelte er alt for store.

Anbefalte butiker?

Skrevet

Hva med gutter da?

Etter jeg startet å trene seriøst har jeg rimelig store lår i forhold til ola nordmann og alltid hatt stor rumpe etter noe idretter jeg har drevet med, så alt av bukser blir for trange, og når jeg går opp i størrelse enda mer så blir de alt for store.

Har pleid å bruke 34 i livet, men de er alltid for trange. Nå bruker jeg 35-36 og det er bare et fåtall som passer bra. Alltid veldig trange over rumpa og over låra og enkelte er alt for store.

Anbefalte butiker?

Fortsatt Carlings.

Samboeren gikk aktivt på skøyter i mange år, og det fører som sikkert kjent til unormale dimensjoner på rumpe og lår i forhold til hva som er "normalt" for menn. De på Carlings klarte det underverket ingen andre hittil hadde klart, nemlig å finne jeans som faktisk passet.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Fortsatt Carlings.

Samboeren gikk aktivt på skøyter i mange år, og det fører som sikkert kjent til unormale dimensjoner på rumpe og lår i forhold til hva som er "normalt" for menn. De på Carlings klarte det underverket ingen andre hittil hadde klart, nemlig å finne jeans som faktisk passet.

Aha! Da skal jeg ta meg en tur dit :)

Gått mye på skøyter jeg og skjønner du... :P

Skrevet

"Comfort fit" er vel generelt et hett tips til menn med store lår og stor rumpe. :)

Skrevet

Kommer jo an på selgeren. Men er Carlings jeg har best erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...