Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns denne kjolen er helt nydelig http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2733. Jeg skal i et bryllup samt på cruise, og ser etter en kjole jeg kan bruke begge steder. Men jeg syns denn er alt for dyr, og har prøvd å finne noe tilsvarende på Ebay,uten hell.

Er det noen av dere som kan hjelpe meg å lete??

Jeg tenkte også å finne noen sko som enten er gjennomsiktig med stener eller bare stropper med stener. Jeg husker at vi kalte de gjennomsiktige for Prinsessesko, noen som vet hva de heter på engelsk?

Tusen takk for hjelpen! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du kødder nå? Du er en klassisk vakker kvinne, og trenger IKKE å kle deg i horeklær!

Skrevet

Er den lange kjolen horete??? Jøsss, da har vi en veldig ulik smak på hva som er horete..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du kødder nå? Du er en klassisk vakker kvinne, og trenger IKKE å kle deg i horeklær!

Hvordan vet du at hun er en klassisk vakker kvinne?

Skrevet

jeg ville ikke kaldt kjolen for horete men glorete kanskje? men det virker som at mixing av farger begynner å bli mer in,. Personlig synes jeg den var litt mye,og med feil tilbehør og sminke kan den se tacky ut ja. Så pass på å ikke gå overboard med tilbehør osv,bare ha det helt enkelt.

• Liker 2
Skrevet

Kan den være kortere enn på bildet eller helst samme lengde?

Skrevet

Hvordan vet du at hun er en klassisk vakker kvinne?

Vel, jeg la ut et bilde av meg selv på en tråd i snikk-snakk tråden. Tråden handlet om hvordan folk så ut her :) kanskje AB så bildet mitt?? Hyggelig å få komplimenter, uansett da :)

Skrevet

Jeg har lyst på den lengden. Har kun tenkt å ha på meg sandaler og øredobber, samt diskré sminke.

Skrevet

Jeg synes den var litt "for mye", og det kan lett se glorete ut. Og den utringningen bake hadde jeg reagert på om jeg så noen bruke i bryllup.. Det finnes nok mye der ute som hadde passet mye bedre til både cruise og bryllup.

Skrevet

Monsoon har ofte et godt kjoleutvalg. Vet ikke om du finner den stilen du leter etter, men du kan jo ta en titt?

Min lenke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...