DysterPytten Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Du som har kjøpt en iphone 4s, og bruker den mye. Hva er din erfaring med den? Tenker spesielt på batteritida, og om den har blitt bedre etter oppdateringer etc, eller om den fortsatt er like ille som da den kom?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Har ikke en nå, men har lånt en, og selv om den er litt raskere, så ville jeg ikke ha kjøpt den om du allerede har "gamle" iphone 4, da ville jeg heller ventet på 5'ern.
lulle Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Har ikke en nå, men har lånt en, og selv om den er litt raskere, så ville jeg ikke ha kjøpt den om du allerede har "gamle" iphone 4, da ville jeg heller ventet på 5'ern. Hvis du ikke hadde hatt iphone og skulle kjøpe deg ny tlf, ville du da kjøpt 4 eller 4s ?
DysterPytten Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har ikke Iphone fra før, og du svarte ikke på spm mitt heller;)
Henkie Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Du som har kjøpt en iphone 4s, og bruker den mye. Hva er din erfaring med den? Tenker spesielt på batteritida, og om den har blitt bedre etter oppdateringer etc, eller om den fortsatt er like ille som da den kom? Føler ikke den er så ille egentlig. Har hatt 3G, 3GS, 4 og nå 4s. Bruker man touchtelefoner mye, bruker de mye strøm alle sammen - også iPhone. Jeg bruker telefonen mye til mail, telefoni, foto, Facebook, wordfeud og nettsurfing.. Har ikke aktivert Bluetooth og lys på litt over halv styrke. Lader den hver natt og da er det aldri problem med strøm. 1
Henkie Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Takk for svar:) Flere? Hvorfor lurer du så spesielt på akkurat dette egentlig?
florette Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har iPhone 4s, og lader min ca annenhver natt ved normalt bruk - som å sjekke mail, facebook, spille Wordfeud, sende meldinger og ringe litt. I perioder hvor jeg hører mye på musikk eller bruker mye 3G-nett, må jeg lade oftere. Helt grei batteritid. Men hadde mye bedre batteritid på iPhone 3G - da ladet jeg hver 3. eller 4.natt..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor lurer du så spesielt på akkurat dette egentlig? TS trenger vel en ny telefon og lurer vel på hvilken hun skal kjøpe. Synes ikke dette er et merkelig spørsmål. Har du vært her lenge, eller? Min iphone 3G har nå avgått ved døden og lurer på om jeg skal kjøpe 4 eller 4S. Leste denne artikkelen og der kommer jo ikke 4S spesielt godt ut. http://www.aftenposten.no/digital/nyheter/Hvor-mye-vinterkulde-taler-egentlig-mobilen-din-6761324.html#.T0ams1EqijI
Henkie Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 TS trenger vel en ny telefon og lurer vel på hvilken hun skal kjøpe. Synes ikke dette er et merkelig spørsmål. Har du vært her lenge, eller? Sa jeg at spørsmålet var merkelig? Jeg bare lurte på om TS vurderte telefonen, eller hadde andre årsaker til å mene at batteriet var dårlig. No big deal. Jeg har vært her en stund ja, og dersom du også har vært her en stund har du sikkert lært at man kan se under profilbildet hvor lenge de enkelte har vært her. For min del står det at jeg kom inn her Desember 2009. Vet ikke om du synes det er lenge jeg...
DysterPytten Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2012 Vurderer å kjøpe denne telefonen, og lurte på hvilke erfaringer folk har rundt denne telefonen. Ser ikke hvorfor det skal være relevant for spm mitt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Min lades annenhver natt og brukes ofte til mail og spill. Har ikke hatt noe kuldeproblemer med den, eller andre problemer for den del.
BaltA Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Eneste som suger med mobilen er batteriet.... Resten er SYKT BRA!!!! ekstremt bra mobil
Yme Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Vurderer å kjøpe denne telefonen, og lurte på hvilke erfaringer folk har rundt denne telefonen. Ser ikke hvorfor det skal være relevant for spm mitt. Jeg ser ingen grunn til at du skal være missfornøyd med den, om du ikke har noen andre referansepunkter. Om du feks har hatt en dårlig telefon, med Android eller WP7 på, vil du være fornøyd med iPhone. Har du hatt en god telefon med Andorid eller WP7 på, og er glad i de operativsystemene, vil du ikke være fornøyd med iPhone. Jeg lest og hørt at mange mener telefonene tåler for lite, men selve brukeropplevelsen er det ikke noe galt med, for de fleste.
Ryvre Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har en iPhone 3gs som nå er i ferd med å ta kvelden. Kikket lenge på iPhone 4s, men det endte med at jeg bestilte en iPhone 4. 4s er litt raskere og har Siri og det er vel de eneste forskjellene, og jeg syns ikke at det er verdt å legge så mye mer penger på en telefon bare for de to tingene. Nå husker jeg ikke prisene helt siden det er mannen min som bestilte til meg siden jeg har bursdag, men jeg mener at 4 kostet ham ca 2500,- mens 4s hadde kostet ham rundt 6000,- Jeg er kjempefornøyd med iPhone og vil ikke bytte til noe annet. Den jeg har nå, 3gs, har jeg hatt i nesten 3 år tror jeg og aldri hatt noen problemer med den før nå i det siste hvor den har vært litt kranglete med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå