Pria Skrevet 24. februar 2012 #21 Skrevet 24. februar 2012 London i april er mild men ikke sommerlig og jeg synes kjolen var veldig pen men ikke passende til årstiden. Jeg er enig i at det ikke er for hvit i fargen men stoffet virker for tynt og du vil bli kald og utilpass. Hatter er jo et must som gjest i et engelsk bryllup husk å ikke ha for kort skjørt, for mye utringning og bare skuldre bør unngås.
Stinelin Skrevet 24. februar 2012 #22 Skrevet 24. februar 2012 Kjempefin kjole! Ville ha brukt sjal eller cardigan til, ikke godt å fryse. Kos deg i bryllup
Portvinpiken Skrevet 24. februar 2012 #23 Skrevet 24. februar 2012 (endret) London i april er mild men ikke sommerlig og jeg synes kjolen var veldig pen men ikke passende til årstiden. Jeg er enig i at det ikke er for hvit i fargen men stoffet virker for tynt og du vil bli kald og utilpass. Hatter er jo et must som gjest i et engelsk bryllup husk å ikke ha for kort skjørt, for mye utringning og bare skuldre bør unngås. Det er da ingenting som er et must i den forstand at man MÅ ha? Jeg vet ikke med deg, men selv har jeg bodd flere år i England, deriblant i London, og har vært i flere bryllup der uten at alle hadde hatter. Det er helt frivillig :-). Ang skjørtelengden så gjelder det samme som her; ikke miniskjørt. De har ikke lengre skjørt i bryllup i England. Ihvertfall ikke det jeg har erfart. Da må vi i såfall ha to helt ulike erfaringer :-) Endret 24. februar 2012 av Portvinpiken
Pria Skrevet 24. februar 2012 #24 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hatt er fint og i Norge blir man sett rart på om man går med hatt. Derfor bør man benytte sjansen hvis man skal i et engelsk bryllup. Skrev ingen ting om at skjørtelengden er lengre i England heller heller. Tror de samme reglene gjelder der som hjemme. Endret 24. februar 2012 av Pria
Portvinpiken Skrevet 24. februar 2012 #25 Skrevet 24. februar 2012 London i april er mild men ikke sommerlig og jeg synes kjolen var veldig pen men ikke passende til årstiden. Jeg er enig i at det ikke er for hvit i fargen men stoffet virker for tynt og du vil bli kald og utilpass. Hatter er jo et must som gjest i et engelsk bryllup husk å ikke ha for kort skjørt, for mye utringning og bare skuldre bør unngås. Da beklager jeg at jeg misforsto. Jeg leste det som at du mente en må ha hatt siden du skriver "hatter er jo et must", og at "i et engelsk bryllup husk å ikke ha for kort skjørt". Derfor mitt svar.
Ramona Skrevet 24. februar 2012 #26 Skrevet 24. februar 2012 (endret) jeg synes den kjolen var helt fantastisk, og perfekt til bryllup!! edit: du hadde bestilt den allerede, ja. da så Endret 24. februar 2012 av Ramona
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #27 Skrevet 24. februar 2012 Kjolen var kjempefin! Jeg bor i London og igår var det 16 grader her ) April blir forhåpentligvis fin og varm! 1
Mei Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #28 Skrevet 24. februar 2012 Får vente å se når kjolen kommer! Håper veldig at den blir bra, men det skulle vise seg at den ikke passer helt, kommer det sikkert en annen anledning der den kan brukes Hatt er for min del ikke aktuelt :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå