Gå til innhold

Skal i bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! skal i bryllup i april, men har ikke peiling på hva jeg ha på meg. Vurderer denne, men er usikker på om den kanskje er for hvit... hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er litt for hvit. Du kan dog komme unna med det, men det kommer an på tilbehør. Den var uansett en veldig sommerkjole, passer kanske best i sommer og ikke i april

Gjest navnelapp
Skrevet

Med farga tilbehør og ein cardigan i ein farge som tek opp kjolefargen men ikkje er kvit kan det gå fint.

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest ikkje du treng å uroe deg for fargen på han, heller det at om bryllaupet er i april så blir vel dette veldig sommerleg og kan hende litt kaldt? Kan nesten ikkje stille med anna enn sandalar til den kjolen der, tenkjer eg, og i april trur eg du vil ha moglegheit til å gå i strømper.

Skrevet

Det kommer veldig an på kleskoden også. Er den oppgitt i invitasjonen?

Noen bruder friker helt ut over hva gjestene har på seg, noen kunne ikke brydd seg mindre. Du kan jo ringe henne og forhøre deg? :)

Skrevet

Personlig synes jeg slettes ikke det er "for hvit". Man kan da vel ha på seg blomstrete sommerkjoler. Hvis ikke er det noe jeg ikke har fått med meg gitt :-).

Min mening er at den type mønstrede kjole går helt fint. Bare google kleskode bryllup så får en flere ulike eksempler. Det kommer også naturligvis an på kleskoden i bryllupet da. Uansett er vel poenget at gjestene ikke skal dukke opp i helt hvite brudekjoleliknende kjoler, og min mening er at den TS linker til er langt fra det.

• Liker 1
Skrevet

jeg synes det var sommerkjole. hadde det vært i juli, kunne den passet bedre.

Skrevet

den er fin og lys, passer fint i april. Dekk deg litt mer til i kirken...

Ikke glem å sette opp håret.

Skrevet

Jeg synes kjolen var søt, og ikke for hvit.

Men så er kanskje ikke jeg rette person å spørre heller, ettersom jeg aldri har skjønt hysteriet rundt bryllup.

Skrevet

Takker for alle svar! :) Har ikke fått anmodning om noen kleskode, men tror ikke det blir et "stivt" bryllup :)

Kjolen er kanskje vel sommerlig ja... Bryllupet er i London, så det er kanskje en liten mulighet for at det er noen hakk varmere der, men... Får vel bare fortsette kjolejakten :sukk:

Skrevet

den er fin og lys, passer fint i april. Dekk deg litt mer til i kirken...

Ikke glem å sette opp håret.

What? Hvorfor må hun ikke glemme å sette opp håret? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo gå i hvitt bare det ikke ligner en brudekjole!

Gjest navnelapp
Skrevet

Takker for alle svar! :) Har ikke fått anmodning om noen kleskode, men tror ikke det blir et "stivt" bryllup :)

Kjolen er kanskje vel sommerlig ja... Bryllupet er i London, så det er kanskje en liten mulighet for at det er noen hakk varmere der, men... Får vel bare fortsette kjolejakten :sukk:

Eg syns du skal gå for den du har funne, med det rette tilbehøret vert den kjempefin.

Skrevet

Synes den var veldig fin jeg. Den var jo ikke brude-kjole aktig :)

Skrevet

Synes den var fin jeg, og ikke for hvit. :) Skjal eller lignende kan kanskje være greit hvis det blir kjørlig om kvelden, men jeg er ikke en av dem som mener man bør dekke seg til. Pynt deg som du ønsker og du må ikke sette opp håret hvis du ikke vil. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Heisann! skal i bryllup i april, men har ikke peiling på hva jeg ha på meg. Vurderer denne, men er usikker på om den kanskje er for hvit... hva syns dere?

Syns den var kjempefin :) Passer bra til et vårbryllup :)

Skrevet

Kjempekjet å få hjelp av dere! Nå har jeg bestilt den ;) Kan som flere sier bruke en cardigan eller et sjal om det skulle bli for kaldt. Hvordan jeg skal ha håret har jeg ikke begynt å tenke på engang :sjenert: er det regler for det også?

Skrevet

Kjempekjet å få hjelp av dere! Nå har jeg bestilt den ;) Kan som flere sier bruke en cardigan eller et sjal om det skulle bli for kaldt. Hvordan jeg skal ha håret har jeg ikke begynt å tenke på engang :sjenert: er det regler for det også?

Hehe nei slapp helt av. Det er ingen regler for hvordan man skal ha håret - hverken for brud eller gjest. Kle deg i det du føler deg komfertabel i og gå med håret som du liker det - ha en super bryllupsfest :-)

Skrevet

I mitt bryllupp hadde det ikke vært noe problem, men hva med å sende linken til bruden og høre om det er ok?

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om noen kom med den i vårt bryllup. Jeg synes den var kjempefin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...