Fortunatus Skrevet 23. februar 2012 #1 Del Skrevet 23. februar 2012 Hei, jeg har et enkelt og greit spørsmål. Jeg har bestilt et print av elkjøps fotoservice, med leveringsmåte til min nærmeste elkjøp (fordi det var gratis..) For et par uker siden fikk jeg mail at printet var ferdig og var nå på vei til min butikk og med en tabell på hvor lang leveringstid jeg kunne regne med. Men kommer det en ny mail når printet kommer til elkjøp, eller skal jeg bare møte opp nå og spørre etter printet? Jeg har jobbet i butikk selv og mislikte det når kunder kom og spurte når de bestilte varene deres ankom, så jeg tenkte jeg kunne spørre noen av dere som har benyttet dere av tjenesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 24. februar 2012 #2 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har enten fått epost eller sms når bilder har kommet til butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 25. februar 2012 #3 Del Skrevet 25. februar 2012 Hmm, ville sjekket det opp jeg. Lenge siden jeg bestilte der - men tror det hendte at jeg ikke fikk beskjed når de faktisk kom til butikken... Om det er lenge siden de var ferdig printet ville jeg tror de ligger i butikken og at de har glemt å gi beskjed... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, jeg stakk innom elkjøp i går og der var bildet mitt Stod til og med forfallsdato i dag (!) så jeg vet ikke helt hva de ville gjort med bildet hvis jeg ikke kom og spurte etter det. Da vet jeg til neste gang at det er bare å møte opp i butikken og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå