Gå til innhold

Hyttetur med boyfriend

Anbefalte innlegg

Skrevet

En helg på fjellet i rolige omgivelser er jo alltid herlig, men har et lite problem. Jeg blir så fort lei! Og når man går oppå hverandre en langhelg uten andre på en øde hytte er jeg redd det blir nok kuler :sjenert: Hoho..

Noen morsomme tips for å unngå dette? Skia skal jo selvfølgelig med. Og masse selvpleie produkter så jeg har en unnskyldning til å ha litt tid for meg selv.

Tenkte å ta en romantisk middag med stearinlys og rødvin og, men er noen grenser for hva man kan lage på ovn og parafin :gjeiper:

Tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

I tillegg til det du har nevnt, må dere jo bruke litt tid på hverandre ;)

Dessuten er bok, brettspill, kortstokk og yatzy ok hytteaktiviteter. Man trenger ikke være verken barnefamilie eller pensjonister for å like dette.

Skrevet

Selvsagt, men tenkte noe utenom det vanlige:)

Skrevet

Du leter etter tips litt utenom det vanlige for å kunne tilbringe minst mulig tid sammen med "boyfrienden" din slik at du ikke blir lei...?

Her skal du få et godt, om enn ikke veldig originalt tips fra meg: bli hjemme, så løser liksom problemet ditt seg av seg selv.

• Liker 5
Skrevet

Klarer du ikke å tilbringe en helg sammen med boyfrienden uten å ha fullt program? Hva med å bare slappe av, sitte foran peisen og slappe av med et glass rødvin, sånn som folk vanligvis gjør på hyttetur?

Gjest Spinell
Skrevet

Beklager at jeg ikke forsto at du var ute etter originale hytteaktiviteter. Det burde jeg selvsagt forstått siden du skulle ha med egenpleieprodukter for å slippe å tilbringe tid sammen med ham (ja, det er ganske originalt).

De fleste liker å kose seg sammen med helt trad. aktiviteter på hytta. Det er liksom litt av konseptet ;) Hvis du vil gjøre noe litt annerledes kan du jo undersøke om det er noen spesielle fritidstilbud i området der hytta ligger. Jeg tenker av typen hundekjøring e.l.

Ellers kan jeg jo f.eks foreslå at dere leker gjemsel. Da får du alenetid hvis du gjemmer deg godt nok. Du kan også ta med en 18 timer lang lydbok på mp3-spilleren din, og insistere på at den er så spennende at du bare må høre den ferdig.

• Liker 2
Skrevet

Jammen HERLIGHET!? Er det jeg som har uttrykt meg så forbanna feil eller er dere feilinnstilte?

Om man sitter å spiller yatizi hele dagen så går man jo lei! Jeg spør om morsomme ting å finne på med kjæresten på hyttetur i ødemarka. Altså må man jo finne på noe selv, og MED HVERANDRE. Så om noen ikke har noen spennende og morsomme aktiviteter trenger man vel ikke svare at jeg bare skal bli hjemme?

Det er viktig å ikke gå oppå hverandre, hvertfall for meg og sikkert andre, men med noen morsomme ting å gjøre/finne på så kan det jo forvandles for normal hyttetur til en hyttetur som ikke glemmes!

Om du ikke har noen morsomme forslag på lager, så er det jo bare å unngå å kommentere.

Søren til drittslenging her inne, kvinner in my ass.. :kjefte:

Skrevet

Jammen HERLIGHET!? Er det jeg som har uttrykt meg så forbanna feil eller er dere feilinnstilte?

Om man sitter å spiller yatizi hele dagen så går man jo lei! Jeg spør om morsomme ting å finne på med kjæresten på hyttetur i ødemarka. Altså må man jo finne på noe selv, og MED HVERANDRE. Så om noen ikke har noen spennende og morsomme aktiviteter trenger man vel ikke svare at jeg bare skal bli hjemme?

Det er viktig å ikke gå oppå hverandre, hvertfall for meg og sikkert andre, men med noen morsomme ting å gjøre/finne på så kan det jo forvandles for normal hyttetur til en hyttetur som ikke glemmes!

Om du ikke har noen morsomme forslag på lager, så er det jo bare å unngå å kommentere.

Søren til drittslenging her inne, kvinner in my ass.. :kjefte:

Men kjære deg, du spør jo om tips til ting du kan planlegge så dere slipper å gjøre ting sammen? Da må du godta at noen av oss lurer på hvorfor dere skal på hyttetur sammen i det hele tatt...

Skrevet

Men kjære deg, du spør jo om tips til ting du kan planlegge så dere slipper å gjøre ting sammen? Da må du godta at noen av oss lurer på hvorfor dere skal på hyttetur sammen i det hele tatt...

Hvor står det at jeg spør om planlegging av ting vi ikke skal gjøre sammen?

Skrevet

Hvis du ikke klarer å tilbringe en helg på hytte med "boyfrienden" din engang, hvorfor er du sammen med han? :popcorn:

Ta med fint undertøy, diger flaske med glidemiddel og annen moro, så skal du se se det ordner seg.

Skrevet

" Og masse selvpleie produkter så jeg har en unnskyldning til å ha litt tid for meg selv. " Så vidt jeg ser så er det eneste plan for at hun skal gjøre noe alene.

Gjest Spinell
Skrevet

Det er mulig du har uttrykt deg litt klønete, ja. Også i siste innlegg, forsåvidt. Man får sjelden konstruktive innspill når man skjeller og smeller.

Når man ikke takler å ta det med ro, gjøre ingenting, at tiden får lov å gå litt sakte, eller å gå litt oppå hverandre for såpass lite som en helg så høres det kanskje ikke ut som konseptet hyttetur passer for deg. En aktivitetshelg på et sted der det skjer mer vil kanskje være å foretrekke?

Jeg har kommet med forslag - de første var for kjedelige, og i neste omgang var jeg faktisk konstruktiv nok til å be deg undersøke hva området hadde å by på, og om det var aktiviteter du kunne bestille. Er det i orden å foreslå slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...