Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt interessert i å ha en sommerjobb i utlandet i år.. Noen her som har hatt sommerjobb i utlandet og vil fortelle litt om det? :) Hvor var du og hvordan fikk du jobben? Var du fornøyd med jobben og oppholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme så henger meg på her :)

Skrevet

Utlandet er jo et stort land da :fnise: . Jeg har selv jobbet og bodd i 7 ulike Europeiske land. Ikke sommerjobber men faste. Hva kunne du/dere tenke dere av jobber da? Og hvor? Kanskje nav kunne være behjelpelig med mer informasjon? På nav sine sider er det ihvertfall en stor database over ledige stilliger rundt om i verden.

Skrevet

Utlandet er jo et stort land da :fnise: . Jeg har selv jobbet og bodd i 7 ulike Europeiske land. Ikke sommerjobber men faste. Hva kunne du/dere tenke dere av jobber da? Og hvor? Kanskje nav kunne være behjelpelig med mer informasjon? På nav sine sider er det ihvertfall en stor database over ledige stilliger rundt om i verden.

Hmm, jeg vet ikke helt egentlig. Er egentlig det samme hvilket land det er. Men helst et land som er litt varmere enn Norge. Vet ikke hvilken jobb jeg kunne tenke meg heller :gjeiper: Har sett at det er noen innhøstings-jobber, men det virker ganske kjedelig og lite givende. Så vet ikke. Nav hadde så rotete sider, men jeg fant andre sider, men ikke funnet noe konkret jeg vil søke på.

Skrevet

Hmm, jeg vet ikke helt egentlig. Er egentlig det samme hvilket land det er. Men helst et land som er litt varmere enn Norge. Vet ikke hvilken jobb jeg kunne tenke meg heller :gjeiper: Har sett at det er noen innhøstings-jobber, men det virker ganske kjedelig og lite givende. Så vet ikke. Nav hadde så rotete sider, men jeg fant andre sider, men ikke funnet noe konkret jeg vil søke på.

Vanskelig å svare på når man ikke vet hvor og hva som ønskes, men på generelt grunnlag så kan jeg si at: ja jeg likte meg i utlandet. Bedre enn her hjemme faktisk :-). Uansett er det en verdifull erfaring å få med seg; å bli kjent med nye kulturer, språk og stifte bekjentskaper og kanskje venner. Absolutt verdt å bruke en sommer på! Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...