Gå til innhold

Bo på Lindeberg/Lutvann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer selv fra et området utenfor Oslo og har ikke så god "lokalkunnskap" om hvordan det er å bo i en drabantby.

Noen som kjenner til eller har bodd på Lindeberg/Lutvann området og som kan fortelle litt om hvordan det er å bo der?

Tenker hovedsakelig på miljøet. Er det er rolig område?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ikke der så du får sikkert ennå bedre svar av de som bor der fast, men jeg har da vært på Lindeberg flere ganger. Området virker for meg fint og rolig, med umiddelbar natur i nærheten, sikkert fint for barnefamilier. Prisene ser også ut til å være noe lavere enn mer populære strøk, dog er det mange som søker ut av bykjernen i disse dager, så det kan ha steget noe.

Men man blir avhengig av T-Bane, men turen er ikke for lang, bruker ca 20 min fra Jernbanetorget til Lindeberg. Men man bør nok beregne en 25 min i rushtiden, det tar nok litt lenger tid siden flere folk skal ombord på alle stasjonene.

Skrevet

Det er rundt 10 år siden jeg flyttet fra Oslo nå, men jeg har fortsatt venner som bor på Lindeberg. Har inntrykk av at de trives veldig godt :)

(Jeg er født og oppvokst ikke så langt unna, med omtrent samme avstand til sentrum/naturen. Syntes alltid det var helt perfekt :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...